وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

طوفان هریرود 3-1 سیمرغ البرز را شکست داد

۲۶ سنبله, ۱۳۹۳

در این روز طوفان هریرود مانند تیمی بازی کرد که میخواهد برای سومین سال پی در پی در مرحله نیمه نهایی حضور داشته باشد. این تیم با برد ۳-۱ مقابل تیم سیمرغ البرز تفاضل گل خود را با د سپین غر بازان مساوی کرد و حتی شانس صعود به مرحله نیمه نهایی را دارد، که این امر در صورتی امکان پذیر است که تیم د میوند اتلان در بازی روز جمعه ۲۸ سنبله، تیم د سپین غر بازان را حداقل با دو گل شکست دهد.

هردو تیم بازی زیبایی را از خود به نمایش گذاشتند و کار را برای تیم حریف مشکل ساختند. در مجموع ۲۲ خطا صورت گرفت، که ۵ کارت زرد در برداشت. علی احمد یارزاده، وحید ندیم، معروف محمدی، بازیکنانی هستند که در این بازی کارت زرد گرفتند. و فرهاد و عبدالحمید، مهاجم و مدافع تیم سیمرغ البرز هم بازیکنانی هستند که بخاطر بازی خشن از داور کارت زرد دریافت کردند.

تیم طوفان هریرود نیمه اول مسابقه را با نتیجه ۲-۰ به نفع خود به پایان رساند. زننده این گلها عبدالرؤف قادری در دقیقه ۱۱ و بشیر احمد آزادانی در دقیقه ۳۳ بودند. این تیم در نیمه دوم تاکتیک تدافعی را در پیش گرفت. آنها در نیمه دوم به بازی مسلط بودند و تمرکز خود را روی فرصتی برای ضد حمله گذاشتند.

تیم سیمرغ البرز با وجود بازی خوب طوفان هریرود توانست یک گل به ثمر برساند. فرهاد، مهاجم این تیم در دقیقه ۵۸ موفق به زدن این گل شد. بعد از این گل، تا لحظات پایانی رقابت سختی بین دو تیم بود. طوفان هریرود هیچ شانسی برای صعود به مرحله نیمه نهایی نداشت، تا اینکه در آخرین دقیقه وقت تلف شده احمد فواد کاکر با یک حرکت آکروباتید خیره کننده در دقیقه ۹۵ بازی نتیجه را ۳-۱ کرد و شانس صعود را به این تیم بازگرداند.

نتیجه پایانی گروه ب بعد از مسابقه بین تیم های د میوند اتلان و د سپین غر بازان در روز جمعه ۲۸ سنبله معلوم میشود. اگر تیم د سپین غر بازان با حداقل دو گل بازی را ببازد، تیم طوفان هریرود با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر میتواند به مرحله بعد صعود کند. ولی اگر تیم د سپین غر بازان بازی را ببرد یا مساوی کند، در این صورت تیم طوفان هریرود باید به خانه شان برگردد.

طوفان هریرود بازی جمعه را، که بین تیم های د میوند اتلان و د سپین غر بازان می باشد، با دقت تماشا خواهد کرد. چون نتیجه این بازی سرنوشت آنها را در این فصل مشخص می سازد.

برای تماشای لحظات برتر این بازی، ویدئو مختصر آن را در لینک زیر تماشا کنید.

 

 

به اشتراک بگذارید