وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

عقابان با شکست آمو در صدر جدول الف قرار گرفت

۱۳ سنبله, ۱۳۹۴

تیم عقابان هندوکش امروز جمعه ۱۳ سنبله در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان توانست یک بازی مهم را از تیم موج های آمو برباید و به این ترتیب در صدر جدول الف قرار گیرد. با این برد عقابان شانسهای آنها برای صعود به مرحله بعدی افزایش یافته است.

در جریان نیمه اول تیم عقابان توانستند چندین بار در خط دفاع آمو رخنه کرده و حملات مکرری را بالای دروازه آمو انجام دادند. در این دیدار مهدی بهزاد یکی از بازیکنان کلیدی برای عقابان ثابت شده و در دقیقه ۳۰ بازی با ارسال پاس زیبای متمایل به زمری سالنگی که در محوطه جریمه آمو قرار داشت شانس خوب گول زنی را فراهم نموده بود، اما زمری سالنگی نتوانست این توپ را کنترول نماید.

در دقیقه ۳۸ بازی مهدی بهزاد یک بار دیگر توپ زیبای را بر روی دروازه موج ها پرتاب نمود ولی توپ با تیرک بالایی دروازه برخور نمود، این ارسال مهدی توانست یک بار دیگر تماشاچیان هیجانی ورزشگاه را هیجانی تر سازد. در بازی امروز انرژی و هیجان علاقمندان فوتبال باور نکردنی بود.

نیمه اول بدون گول به پایان رسید و هر دو تیم از کارکرد شان ناراضی به نظر میرسیدند.

اگر چند در وقفه بین دو نیمه باران میبارید اما این پایان کار نبود، آریانا سعید آواز خوان پر آوازه کشور، برای تماشاچیان داخل ورزشگاه موسیقی زنده اجراء کرد. تماشاچیان داخل ورزشگاه با صدای بلند آهنگ های آریانا را با او زمزمه نمودند که تمام کابل آنرا شنیده میتوانست.

با آغاز نیمه دوم فوتبال دوباره برگشت، آمو با سرعت بیشتری بازی را آغاز نموده و حملاتی را بالای دروازه عقابان انجام دادند، خط دفاع عقابان نگذاشتند مهاجمین آمو به هدف شان برسند.

در دقایقی اول نیمه دوم مسعود قاری زاده، مهاجم تیم عقابان خود را در محوطه جریمه دریافته بود ، وی در این صحنه از مدافعین آمو به گول نزدیک تر بود و شانس گول برایش فراهم شده بود اما وی نتوانست ازین شانس استفاده نماید. حمله قاری زاده با مهارت بسیار زیاد از سوی صفی الله عثمانی دروازه بان عقابان هندوکش مهار گردید.

در دقیقه ۸۶ بازی بصیر عابر انتظار تماشاچیان را پایان داده و با دریبل های زیبا توپ را از رد پای مدافعین موج های آمو کشیده و توانست یک گول تماشایی را به نفع تیم خود به ثمر برساند. همین گول دقایق آخر تماشاچیان هر دو تیم را هیجانی ساختند، علاقمندان هر دو تیم برای پایان قویتر تیم های خود را تشویق مینمودند.

در آخر دقیقه ۹۰، بازی با نتیجه ۱-۰ به نفع عقابان هندوکش به پایان رسید. گول دقیقه ۸۶ راه عقابان را برای رسیدن به نیمه نهایی آسانتر نمود!
تمام بازی های مرحله گروهی فصل امسال ساعت چهار بعد از ظهر آغاز میشوند.

این بازی ها را میتوانید از طریق تلویزیون های طلوع، لمر، رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. شما همچنان میتوانید از طریق یوتیوب این بازی ها را بصورت زنده تماشا نمایید:
(www.youtube.com/afghanpremierleague).

به اشتراک بگذارید