وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

عقابان در صدد بازگشتی دوباره در این فصل

۳۱ جوزا, ۱۳۹۵

تورنمنت منطقه‌ای لیگ برتر افغانستان روشن ۲۰۱۶ ( میدان سبز) برای دست یافتن به ترکیبِ تیم عقابان هندوکش از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ جوزا در ورزشگاه مارشال محمد قسیم فهیم در پنجشیر برگزار شد. شش تیم شرکت کننده در این رقابتها عبارت بودند از:  پنجشیر الف، پنجشیر ب، کاپیسا، بامیان، پروان، و دایکندی.

بعد از یک مرحله هیجان انگیز از رقابتها که در ۴ روز انجام شد، این تورنمنت با قهرمانی تیم پروان به پایان رسید. محمد مصطفی کوهستانی از تیم کاپیسا جایزه بهترین بازیکن این رقابتها را از آن خود کرد.

بازیکنانی از قبیل زمری سالنگی، امید عظیمی، و ویس کامگار فوق ستاره‌های بودند که برای رقابتِ اصلی لیگ برتر افغانستان روشن ۲۰۱۶ دوباره برای ترکیب این تیم انتخاب شدند. اِمل گریوال کاپیتان این تیم در سال ۲۰۱۴ بود که بعد از عملکرد نه چندان درخشانِ سال گذشته خود در تیم د‌ سپین‌غربازان، دوباره به جمع عقابان بر می‌گردد. در مجموع، ۱۳ بازیکن جدید برای ترکیب امسال عقابان انتخاب شدند.

در مرحله گروهی این رقابتها در سال گذشته، عقابان تنها در یک مسابقه پیروز میدان شدند و با کسب ۴ امتیاز فرصت حضور در مرحله نیمه نهایی را از دست دادند.

شما می‌توانید تورنمنت‌های منطقه‌ای لیگ برتر افغانستان روشن ( میدان سبز) را از تلویزیونهای طلوع و لمر در روزهای پنجشنبه راس ساعت ۱۰:۳۰ بعد از ظهر مشاهده کنید. همچنین شما می‌توانید آخرین آخبار لیگ برتر افغانستان روشن را از وب سایت رسمی این لیگ و سایر شبکه‌های اجتماعی آن تعقیب کنید.

 

به اشتراک بگذارید