وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

عقابان هندوکش با شکست تیم د اباسین څپې و دو برد، به مرحله بعد صعود کرد

۱۹ سنبله, ۱۳۹۳

تیم د اباسین څپې برای ادامه در مسابقات لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۳ می بایست این بازی را ازآن خود می ساخت یا آن را با تساوی به پایان می رساند اما آنها بازی را واگذار کردند. عقابان هندوکش با ۲ برد، همراه با قهرمان سال گذشته یعنی شاهین آسمایی به مرحله نیمه نهایی صعود نمود. عقابان هندوکش ازهمان شروع، بازی را در اختیار خود گرفت تا اینکه فرهاد طوطاخیل در دقیقه ۲۳ بازی اولین گل را وارد دروازه د سپین غر بازان کرد. نیمه اول  با برتری ۱-۰ عقابان به پایان رسید. 

نیمه دوم بازی پنج گل را به همراه داشت که اکثر آن از طرف تیم عقابان هندوکش به ثمر رسید. رضا رضایی بازیکن مهاجم، سه گل پیاپی خویش را در طول مسابقات لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۳، در دقایق ۵۹، ۷۱، و ۸۳ بازی به ثمر رساند. زمری سالنگی دیگر بازیکن مهاجم در آخرین دقایق بازی یعنی دقیقه ۹۱ آخرین گل را در حالیکه از ناحیه ساق پا آسیب دیده بود، وارد دروازه کرد. در این دوره از مسابقات، تیم عقابان هندوکش توانسته اند در دوبازی خویش ۱۰ گل را به ثمر برسانند. تنها گل د اباسین څپې توسط فتاح واکمن در دقیقه ۷۷ بازی وارد گل شد. 

با پیروزی در مسابقه بعدی تیم عقابان هندوکش می توانند رکورد سال قبل خویش را که دوبرد و یک باخت بود، بشکند. تیم د اباسین څپې هنوز هم این فرصت را دارد که بازی را همچو سال گذشته با دو باخت و یک برد به پایان برساند. 

برای دیدن بهترین لحظات بازی، ویدیوی صحنه های جالب روز را در زیر تماشا کنید:

 

به اشتراک بگذارید