وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

عقابان هندوکش با نتیجۀ 0 – 1 بازی را واگذار کرد

۱۸ سنبله, ۱۳۹۶

سومین رقابت مرحلۀ گروهی لیگ برتر افغانستان ۲۰۱۷ بین تیم‌های موج‌های آمو و عقابان هندوکش امروز، تاریخ ۱۸ سنبلۀ سال ۱۳۹۶ در فدراسیون فوتبال افغانستان راه‌اندازی شد. در یک رقابت نفس‌گیر، آمو با نتیجۀ ۱ – ۰ از سد عقابان گذشت.

عقابان هندوکش برای تثبیت برتری خود بازی را با حملات متواتر بر حریف خود آغاز نمود، گرچند که خط دفاعی آمو و دروازه بان تیم، محبوب الله کاکر، به این حملات پاسخ‌های بسیار مؤثر ارائه نمودند. در جهت دیگر، موج‌های آمو همواره در نیمۀ نخست پیشتازی خود را حفظ نمود و به بهره‌برداری از ضد حمله‌ها تمرکز کرد. الی ختم ۴۵ دقیقۀ نخست، هیچ یکی از دو تیم نتوانست گولی به ثمر برساند.

در نیمۀ دوم، آمو به زودی شیوۀ تهاجمی منحصر به خود را دریافت و به سرعت یک ضد حملۀ بسیار هدایت شده را به گول مبدل ساخت. فرهاد احدی، مهاجم تیم آمو با یک ضربۀ بسیار دقیق به جانب دروازۀ حریف خود این گول را به ثمر رساند. این گول باعث شد که آمو برای اثبات برتری خود، تلاش‌های خود را دو برابر بسازد، اما این تلاش‌ها هیچ نتیجه‌ای در قبال نداشت.

عقابان نتوانست در هیچ یک از دو مرحلۀ بازی از حملات خود سودی ببرد و در نهایت با نتیجۀ ۱ – ۰ باخت خود را در برابر نمایندۀ زون شمال شرق، موج‌های آمو، قبول کرد.

هر دو دروازه‌بان، محبوب الله کاکر و زبیر وجودی در مهار نمودن حملات تیم حریف خود عملکرد بسیار خوب داشتند. فرهاد احدی، مهاجم آمو، جایزۀ بهترین بازیکن را کسب کرد.

بر اساس آمار، موج‌های آمو به مقایسۀ حریف خود عقابان هندوکش، در بازی سوم مرحلۀ گروهی فصل ششم، ۵۵ در صد بازی را در اختیار داشت.

برای تماشای کلیپ مکمل این مسابقه صفحۀ لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague) را تعقیب کنید. برای تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان، صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید