وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

عقابان هندوکش در مصاف موج‌های آمو

۶ سنبله, ۱۳۹۵

بعد از مسابقه هیجان‌انگیز شاهین آسمایی و طوفان هریرود در روز دوم لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، « عقابان هندوکش »، نماینده زون مرکز، امروز ( ۶ سنبله ۱۳۹۵) به مصاف « موج‌های آمو» می‌رود. این مسابقه در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان، ساعت ۰۴:۰۰ بعد از ظهر برگزار می‌شود.

موج‌های آمو در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴، علی‌رغم چالش‌های بزرگی توانست به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات صعود کند. همچنین جایزه بازی جوان‌مردانه فیفا- لیگ برتر افغانستان روشن در سال ۱۳۹۴ به این تیم تعلق گرفت. این تیم در فصل گذشته لیگ برتر افغانستان روشن، جایگاه چهارم را از آن خود کرد. موج‌های آمو با امید به قهرمانی پا به فصل پنجم لیگ برتر افغانستان روشن گذاشته‌ است. به خدمت گرفتن ۲ بازیکن ملی‌پوش، قسمت احمدی و محبوب کاکر، و جایگزینی کاپیتان این تیم از تازه‌ترین تغییرات این تیم محسوب می‌شود. هدایت این تیم در داخل میدان به عهده هدایت الله قریش می‌باشد.

در طرف دیگر میدان، عقابان هندوکش، نایب قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۳، عملکرد ضعیفی را در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴، به نمایش گذاشت. هر‌چند، به نظر می‌رسد این تیم تلاش زیادی را برای قهرمانی در فصل پنجم لیگ برتر افغانستان روشن انجام خواهد داد. اخیرا، ۲ چهره شاخص شاهین آسمایی، فیصل سلطانی و عمران ولی‌زاده، برای بالا بردن کیفیت بازی این تیم به ترکیب عقابان هندوکش ملحق شده‌اند.

هر دو تیم زیر نظر مربیان دارای مدرک مربی‌گری فیفا، تمرینات خود را در کابل سپری کردند.

این مسابقات به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی طلوع و لمر و رادیوهای آرمان اف‌ام، و آراکوزیا اف‌ام و همچنین صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن www.youtube.com/afghanpremierleague)) نشر می‌شوند.

 

به اشتراک بگذارید