وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

فردین حکیمی ستاره درخشان لیگ برتر افغانستان روشن

۳۰ قوس, ۱۳۹۴

فردین حکیمی یکی از ستاره های درخشان لیگ برتر افغانستان روشن بوده که در این اواخر همراه با ۹ بازیکن دیگر لیگ برتر افغانستان روشن به تیم ملی فوتبال افغانستان دعوت شده است. او از چهار سال گذشته در این لیگ بازی می کند و یکی از بازیکنان مطرح همین لیگ می باشد.

حکیمی برای سه سال اول در تیم عقابان هندوکش بازی میکرد و در سال ۱۳۹۳ توانست همراه با این تیم عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر افغانستان روشن را ازا آن خود کند. سال گذشته اما او به تیم شاهین آسمایی که از ولایت کابل نماینده گی می کند پیوست و باز هم با این تیم برای گرفتن لقب قهرمانی نزدیک شده بود؛ تیم شاهین آسمایی توانست به مسابقه نهایی فصل چهارم لیگ برتر افغانستان روشن صعود کند.

حکیمی که در ولایت پنجشیر تولد شده است حالا در شهر کابل زنده گی می کند. او از زمان طفولیت بازی فوتبال را آغاز کرده است و همواره در زنده گی فوتبالی خود پیشرفت کرده است. او در اوایل برای تیم جوانان ولایت پنجشیر بازی می کرد و بعداً به ترتیب در تیم های ملی ۱۷، ۱۹ و ۲۳ سال افغانستان بازی کرده است.

بعد از بازی های درخشان خود در فصل چهارم لیگ برتر افغانستان روشن او یک بار دیگر به تیم ملی فوتبال افغانستان دعوت شده است تا این تیم را در رقابت های فوتبال جنوب آسیا همراهی کند.

به اشتراک بگذارید