وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

قرعه کشی 16 بهترین در لیگ قهرمانان اروپا

۲۴ قوس, ۱۳۹۴

۱۶ تیم که از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مرحله ۱۶ بهترین انتخاب شده ا ند، در یک قرعه کشی تازه با حریفان خود معرفی شدند.

بر اساس این قرعه کشی، تیم ارسنال در برابر تیم بارسلونا در حالیکه تیم چیلسی به مصاف پی اس جی خواهد رفت. ارسنال در پنج دور گذشته خود نتوانسته است که به مرحله ۱۶ بهترین لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. این بار اما ارسنال باید در برابر مدافع قهرمانی این تورنمنت صف آرایی کند؛ پنج سال پیش بارسلونا توانسته بود با نتیجه ۲-۱ از سد ارسنال بگذرد.

نبرد چلسی در برابر قهرمان لیگ ۱ فرانسه، تکراری از بازی سال گذشته می باشد که در این بازی پی اس جی توانسته بود بعد از یک تساوی ۲-۲ در خانه چلسی به یک برد قوی در بازی برگشت دست یابد.

در همین حال شاگردان رافایل بینیتز در برابر قهرمان لیگ الف ایتالیا قرار میگیرند. رونالدو بعد از به ثمر رساندن بیشترین تعداد گول در مرحله گروهی این رقابت ها در حالت خوبی قرار دارد و تلاش خواهد کرد تا به تعداد گول های خود همچنان بیفزاید.

فاینلست سال گذشته، جوینتوس، در برابر بایرن مونیخ که قهرمان بوندیس لیگای آلمان میباشد، با آزمون سختی روبرو است.  بایرن مونیخ در بازی های مرحله گروهی با داشتن ۱۵ امتیاز مجموعی در صدر گروه (ز) قرار گرفته بود.

 در بازی های دیگر مانچستر سیتی به مصاف تیم دینامو کیو میرود. زینت در برابر تیم پرتگالی بینیفیسیا قرار میگیرد در حالی که اتلیتیکو مادرید با تیم پی اس وی روبرو می شود همچنان ولفسبرگ در برابر جینت قرار می گیرد.

بازی های اولی لیگ از تاریخ ۲۷ دلو الی ۵ حوت  برگزار می شوند، در حالیکه بازی های برگشت این رقابت ها بین ۱۸ الی ۲۶ حوت سال روان برگزار خواهد شد.

به اشتراک بگذارید