وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

قندهار در مقابل کابل

۲۵ سنبله, ۱۳۹۵

ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان، امروز، ۲۵ سنبله ۱۳۹۵،  میزبان یک بازی هیجان‌انگیز دیگر خواهد بود. دو تیم « شاهین آسمایی » و « د‌میوند اتلان» بر اساس قرعه‌کشی لیگ برتر  افغانستان روشن ۱۳۹۵، در دهمین مسابقه ، ساعت ۰۳:۳۰ بعد از ظهر به مصاف هم‌دیگر می‌روند.

د‌میوند اتلان تا‌ این جای فصل پنجم عمل‌کرد خوبی داشته و صاحب  ۲ پیروزی شده است. این تیم به عنوان یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ محسوب می‌شود. میوند با شکست تیم‌های د‌اباسین څپې و طوفان هریرود و کسب ۶ امتیاز در صدر گروه خود قرار دارد. با آن‌که حضور این تیم در مرحله نیمه‌نهایی مسجل شده است، یک پیروزی دیگر، جای هیچ حرف و حدیثی را برای صعود این تیم نخواهد گذاشت.

شاهین آسمایی، نایب قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴، با شکست در مقابل طوفان هریرود و پیروزی در برابر د‌اباسین څپې، ۳ امتیاز کسب کرده است. طلایی پوشان بعد از بازی در مقابل د‌اباسین څپې تمرینات کاملی را پشت سر گذاشته‌اند. کمک مربی شاهین، مجتبی فیض، گفت: " برای حضور در نیمه‌نهایی باید برنده این میدان باشیم. خوش‌بختانه بازیکنانی چون هاشمی، سمندری، و امید دوباره به ترکیب تیم برگشتند." وی هم‌چنان اضافه کرد: " این ۳ بازیکن برای مسابقه در برابر لبنان در اردوی تیم ملی حضور داشتند."

این مسابقات به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی طلوع و لمر، و رادیوهای آرمان اف‌ام، و آراکوزیا اف‌‌ام و همچنین از صفحه یوتبوب لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremireleague  ، نشر می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ و تیم‌های حاضر در آن به وب سایت رسمی لیگ برتر، www.afghanpremireleague.com مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید