وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

قهرمانان لیگ برتر افغانستان روشن 1394 در مصاف با سیمرغ البرز

۴ سنبله, ۱۳۹۵

مسابقه هیجان‌انگیز دو تیم دسپین‌غر بازان و سیمرغ البرز، امروز راس ساعت ۰۳:۰۰ بعد‌ از ظهر در ورزشگاه فدارسیون فوتبال افغانستان برگزار می‌شود.

علاقمندان فوتبال در ادامه مراسم افتتاحیه لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، منتظر تماشای مسابقه مهیج بین مدافع عنوان قهرمانی سال گذشته، دسپین‌غر بازان، و سیمرغ البرز هستند. به نظر می‌رسد که هر دو تیم از آمادگی خوبی برای این فصل برخوردار باشند. هر‌چند، دسپین‌غر بازان با اشتیاق زیاد درصدد عبور از سیمرغ البرز و حفظ قهرمانی به‌دست آمده در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴، هستند.

با این‌حال قضاوت درباره توانایی دسپین‌غر بازان برای حفظ قهرمانی سال گذشته زود است چون آنها، قهرمان تورنمنت نوروزی لیگ برتر افغانستان روشن را در پیش روی دارند. سیمرغ البرز با عملکرد بسیار عالی توانست قهرمانی تورنمنت نورزی سال ۱۳۹۳ را از آن خود کند. این تیم با آرزوی پیروزی سعی می‌کند تا نمایش خیره کننده‌ای را در اولین روز رویداد اصلی در ورزشگاه فدراسیون فوتبال به اجرا بگذارد. سیمرغ البرز توانست در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۱ نایب قهرمان شود.

سمیرغ البرز به خاطر عدم حضور در گروه مرگ، گروه الف لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، بسیار خوش‌شانس است. هر‌چند نماینده حوزه شمالِ کشور در اولین دیدار این فصل، کار بسیار سختی در مقابل دسپین‌غر بازان دارد.

این مسابقات به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی طلوع و لمر و رادیوهای آرمان اف‌ام، و آراکوزیا اف‌ام و همچنین صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن www.youtube.com/afghanpremierleague)) نشر می‌شوند.

 

به اشتراک بگذارید