وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

قهرمان عنوان سال گذشته به مصاف دومین تیم در گروه می‌رود

۱۹ میزان, ۱۳۹۷

رقابت پنجم مرحلۀ گروهی لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی میان تیم‌های شاهین آسمایی و د اباسین څپې که دومین رقابت مرحلۀ گروهی برای هر دو تیم می‌باشد، امروز ۱۹ میزان ۱۳۹۷، ساعت ۰۵:۳۰ بعد از ظهر در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه‌اندازی می‌شود. 

هر دو تیم از گروه "الف" هم اکنون سه امتیاز را به نام خود ثبت کرده اند. د اباسین څپې، تیمی که سال گذشته در پایان جدول مرحلۀ گروهی قرار داشت، در نخستین رقابت خود در مرحلۀ گروهی فصل هفتم لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی در برابر تیم د سپین‌غر بازان، تیمی که مقام سوم فصل ششم لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود، بسیار قدرتمند ظاهر شد. با پیروزی در این رقابت، د اباسین څپې سه امتیاز خود را کسب کرد. 

در جهت دیگر، شاهین آسمایی که سهم قابل ملاحظه‌ای بالای تمام تیم‌های لیگ برتر دارد نیز با شکست دادن حریف خود، موج‌های آمو، در نخستین رقابت مرحلۀ گروهی فصل هفتم لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی، سه امتیاز را به نام خود ثبت کرد. 

مجتبی فیض مربی تیم شاهین آسمایی گفت: "برای این که ما بتوانیم فکر آرام داشته باشیم و به مرحلۀ نیمه‌نهایی راه پیدا کنیم، این رقابت را جدی حساب کرده‌ایم، جوانان برای پیروزی در این میدان آماده استند تا این که مسابقۀ بعدی ما مسابقۀ سرنوشت‌‍ساز نباشد. البته که مسابقۀ امروز هم سرنوشت‌ساز است و شاهین آسمایی برای پیروزی به میدان می‌رود". ایشان علاوه کردند: "باید گفت که ما در این بازی یک سلسله تغیرات داریم، شاید دو و یا سه بازیکن را عوض کنیم و همچنان در راه‌کار خود نیز تغیرات وارد کرده‌ایم. تیم حریف نیز تیم خوبی است که از بازیکنان برجستۀ چند ولایت مختلف را در ترکیب خود دارد و تلاش می‌کند تا در فصل هفتم لیگ برتر افغانستان دستاورد داشته باشد. بناء به این، ما نیز این مسابقه را بسیار جدی گرفته‌ایم و این رقابت برای هر دو تیم سرنوشت ساز است و تیم‎ها را راهی نیمه‌نهایی می‌کند و ما به یاری خداوند برنده می‌شویم."  

مربی تیم د اباسین څپې، آقای الیاس منوچهری گفت: تیم ما آمادۀ بازی است در مقابل شاهین آسمایی. تمام بازیکنان ما آماده استند، فقط یگانه مشکل ما این است که جوانان خسته استند از آنجا که تنها یک روز برای استراحت فرصت داشتند و اینک بازی دیگر در راه است. غیر از این مشکلی وجود ندارد و ما به مصاف شاهین می‌رویم، امید داریم چون هنوز در گروپ ما بازی‌هایی باقی مانده و ما تلاش خود را به خرج می‌دهیم تا به چهار بهترین راه پیدا کنیم. آقای منوچهری در ادامه گفت: "تیم شاهین آسمایی یکی از بهترین تیم‌ها می‌باشد که تا حالا چند بار مقام قهرمانی را کسب کرده و اکثریت بازیکنان ملی‌پوش را در ترکیب خود دارد عدۀ از آنها بازیکنان خود من می‌باشند و طرف مقابل تا حدی در مورد روش بازی ما آگاهی دارد اما با وجود آن هم ما بازیی خود را انجام می‌دهیم، به امید اینکه نتیجۀ خوب کسب کنیم". 

رقابت میان تیم‌های شاهین آسمایی و د اباسین څپی به صورت زنده از طریق تلویزون‌های طلوع و لمر، همچنان از طریق رادیوهای آرمان و اراکوزیا اف ام نشر می‌شود. برای تماشای لحظات برتر این رقابت‌ها شامل صفحۀ رسمی یوتیوب لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague) شوید. همچنان شما می‌توانید تصاویر بازیکنان و تیم‌های مورد علاقۀ تان را از انستاگرام لیگ برتر  (Afghanpremierleague.official)دریافت کنید. برای معلومات بیشتر به صفحۀ لیگ برتر افغانستان (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمائید. 

 

به اشتراک بگذارید