وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

لیست 21 بازیکن تیم طوفان هریرود نهایی شد

۱۹ سرطان, ۱۳۹۶

رقابت­های زون غرب تورنمنت منطقه­یی لیگ برتر افغانستان ۲۰۱۷ (به سوی لیگ برتر) به منظور دریافت ۲۱ بازیکن تیم طوفان هریرود از تاریخ ۲۸ ثور الی ۴ جوزای سال ۱۳۹۶ در ولایت هرات راه­اندازی شد. طوفان هریرود از ولایات غربی افغانستان، هرات، غور و بادغیس نمایندگی می­کند. استقلال، اتفاق، انصاری، سرخ­پوستان، فراه، صرافان هرات، بادغیس و غور تیم­هایی بودند که در این رقابت­ها اشتراک داشتند.

بعد از یک سلسله رقابت­های هیجان انگیز در میان این هشت تیم، صرافان هرات در رقابت نهایی به مصاف تیم استقلال رفت و عنوان قهرمانی این تورنمنت را آن خود ساخت. رضا غفوری، مهاجم صرافان، بازی بهترین بازیکن این تورنمنت را به دست آورد و گلاب نوری جایزۀ بهترین دروازه بان زون غرب را کسب کرد. همچنان، جایزۀ بازی جوانمردانۀ این رقابت ها به تیم فراه اختصاص یافت.

تمام مسابقات توسط هیئت مربیان رسمی فدراسیون فوتبال افغانستان نظارت شد. با چهره­های جوان و تازه برای رقابت­های سال کنونی،  طوفان هریرود تلاش می­ورزد تا در رویداد اصلی لیگ برتر افغانستان ۲۰۱۷ دستاوردهای چشمگیری داشته باشد و مقام قهرمانی را از آن خود بسازد.

طوفان عنوان قهرمانی رقابت­های سال ۲۰۱۲ لیگ برتر افغانستان را در تاریخچۀ خود ضبط کرده، همچنان این تیم در سال ۲۰۱۳ با نتیجۀ چشمگیر ۴ – ۰ به موفقیت در برابر تیم عقابان هندوکش دست یافت. طوفان در سال ۲۰۱۶ در برابر تیم شاهین آسمایی – یکی از قوی­ترین تیم­های لیگ برتر نیز به یک موفقیت چشمگیر نایل شد، گرچند، در برابر هجوم تیم د میوند اتلان ایستادگی کرده نتوانست و در نهایت، در رقابت­های مرحلۀ گروهی با نتیجۀ ۳ – ۰ در برابر تیم د اباسین څپېحذف شد.

کلیپ­های تورنمنت منطقوی زون غرب در صفحۀ یوتیوب لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague) قابل دسترسی است. برای تماشای عکس ­های باکیفیت تیم­ طوفان هریرود، صفحۀ اینستاگرام لیگ برتر (Afghanpremierleague.official)  را لایک کنید. برای  جزئیات بیشتر به صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید