وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

لیست 22 بازیکن تیم د میوند اتلان نهایی شد

۱۸ سرطان, ۱۳۹۶

 رقابت­های زون جنوب­غرب تورنمنت منطقه­یی لیگ برتر افغانستان ۲۰۱۷ (به سوی لیگ برتر) از تاریخ ۲۰ ماه ثور الی ۲۴ ثور در شهر کندهار برگزار شد. د میوند اتلان از ولایت های کندهار، نیمروز، زابل، ارزگان، و هلمند نمایندگی می­کند. تیم های کندهار "الف"، کندهار "ب"، هلمند، ارزگان، و زابل پنج تیمی بودند که در این رقابت­ها به مصاف هم رفتند. این رقابت­ها در ستودیوم احمد شاهی شهر کندهار به راه انداخته شد.

این تورنمنت نیز حاوی مسابقات هیجان انگیزی بود که توسط مربیانی رسمی فدراسیون فوتبال افغانستان از نزدیک نظارت شد. داوران و مقامات ذیصلاحی که از این رقابت­ها دیدن به عمل آوردند، به منظور انتخاب ۲۲ بازیکن برتر برای تیم د میوند اتلان در مسابقات سال ۲۰۱۷ تمام کوشش­های خود را انجام دادند.

خوشبختانه، تیم هلمند در مقایسه با چهار تیم دیگر زون جنوب غرب بسیار خوب درخشید و مقام اول این رقابت­ها را از آن خود ساخت، در حالی که تیم کندهار "ب" مقام  دوم را کسب کرد. سید باقر میر سلیمی جایزۀ بهترین بازیکن این تورنمنت را به دست آورد، امان­الله طوفان جایزۀ بهترین دروازه­بان را کسب کرد و جایزۀ بازی جوانمردانه به تیم کندهار "الف" اختصاص یافت.

در سال ۲۰۱۶، تیم د میوند اتلان در رویداد اصلی لیگ برتر بسیار قابل ملاحظه درخشید، و بعد از پشت سر گذاشتن یک بازی بسیار دشوار در رقابت نهایی به مصاف تیم شاهین آسمایی رفت. گرچند، این تیم نتوانست از شکست در برابر تیم شاهین با نتیجۀ ۲ - ۱ جلوگیری کند. این بار در رقابت­های سال ۲۰۱۷ لیگ برتر افغانستان، تیم د میوند اتلان تلاش می­کند تا اسم خود را بر جام قهرمانی حک کند.

کلیپ­های تورنمنت منطقوی زون جنوب­غرب در صفحۀ یوتیوب لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague) قابل دسترسی است. برای تماشای عکس ­های باکیفیت تیم­ د میوند اتلان، صفحۀ اینستاگرام لیگ برتر (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. برای  جزئیات بیشتر به صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید