وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

مبارزه برای صعود به مرحله نهایی

۲۱ سنبله, ۱۳۹۸

امروز، ۲۱ سنبله سال ۱۳۹۸، تیم طوفان هریرود قهرمان دو فصل لیگ برتر افغانستان در مقابل تیم جوان و با انگیزه سپین غر بازان به رقابت می پردازد. تیم های سپین غر بازان و طوفان هریرود در حالی به مصاف هم میروند که مرحله گروهی مسابقات را موفقانه سپری نمودند و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند. تیم طوفان هریرود با سه پیروزی و تیم سپین غر بازان با یک شکست و دو پیروزی برای رقابت امروزی وارد میدان میشوند. این چهارمین مسابقه هر دو تیم در فصل هشتم لیگ برتر افغانستان است.

دیدار امروزی میان تیم های سپین غر بازان و طوفان هریرود به منظور راه یابی به مرحله نهایی مسابقات، رأس ساعت ۰۶:۰۰ بعد از ظهر در استدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان آغاز می‌شود.

بر اساس قرعه کشی، تیم طوفان هریرود در گروه "الف" و تیم سپین غر بازان در گروه "ب" رقابت های فصل هشتم لیگ برتر افغانستان قرار گرفته بودند. 

بازی امروز برای هر دو تیم فوق العاده مهم و سرنوشت ساز میباشد طوریکه تیم برنده این مسابقه راهی مرحله نهایی می شود و تیم بازنده از مسابقات فصل هشتم لیگ برتر افغانستان حذف میگردد. تیم سپین غر بازان قهرمان یک فصل گذشته لیگ برتر افغانستان میباشد و در این فصل بازیکنان جوان و جدید را در اختیار دارد. طوفان هریرود همچنان تیم متحد و هماهنگ است که در فصل هشتم لیگ برتر افغانستان سه بازیکن با تجربه و ملی پوش را در ترکیب دارد.

این بازی خیلی حساس و دیدنی است و هردو تیم تلاش میورزند تا به دور نهایی رقابت های فصل هشتم لیگ برتر افغانستان صعود کنند.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون های طلوع و لمر و همچنان از طریق رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر میشود. این مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی فیسبوک لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می توانید. جهت تماشای تازه ترین عکس های تیم های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/)  را فالو کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب سایت رسمی لیگ بر  (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.

 

به اشتراک بگذارید