وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

مبارزه برای مصئونیت در گروه الف

۲۱ میزان, ۱۳۹۷

موج‌های آمو و د سپین‌غر بازان، دو حریف از گروه "الف" که در پی یک باخت تا کنون هیچ امتیازی به نفع خود کسب نکرده اند، امروز، ۲۱ میزان ۱۳۹۷، ساعت ۰۵:۳۰ بعد از ظهر در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان برای ایجاد تغیر در سهم خود به مصاف هم می‌روند. 

د اباسین څپې، نمایندۀ زون شرق، تیمی که در فصل ششم مقام سوم را از آن خود ساخت اما امسال نتوانست در نخستین رقابت خود در مرحلۀ گروهی فصل هفتم لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی خوب بدرخشد و توسط د اباسین څپې، تیم هشتم فصل گذشته، که در فصل هفتم لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی، با روحیۀ بسیار قوی ظاهر شد، شکست خورد، اینک در برابر موج‌های آمو، بهترین حریف بعدیی تیم مذکور در گروه "الف" فصل هفتم که قبلاً با قهرمانان فصل گذشته بازی کرد و با نتیجۀ ۲ – ۰ شکست خورد، رقابت می‌کند. 

موج‌های آمو، در رقابت‌های سال گذشته الی آخرین فرصت برای حضور در نیمه‌نهایی، در برابر قهرمانان فصل ششم بازی کرد اما با شکست ۰ – ۲ نتوانست پیشتر برود. 

هر دو تیم، در پی کسب سه امتیاز برای قرار گرفتن در کنار تیم‌های د اباسین څپې و شاهین آسمایی، دو تیمی که اکنون در صدر جدول گروه "الف" قرار دارند، در مورد پیروزی در رقابت امروز جدی می‌باشند و حالا هر دو تیم پس از یک باخت در مرحلۀ گروهی، حاضر نیستند هیچ خطر را برگردن بگیرند. 

مربی تیم د سپین‌غر بازان، آقای احمد ضیاء عظیمی گفت: "ما تلاش می‌کنیم که یک بازی خوب را به نمایش ارائه کنیم. تا اینجا تمرینات خود را به درستی ادامه داده‌ایم، و شکستی که در رقابت قبلی در برابر تیم د اباسین څپې با آن مواجه شدیم، هیچ تأثیر منفی بر روحیۀ جوانان بر جا نگذاشته، مشکل تنها از دروازه‌بان بود، طوری که دروازه‌بان نخست و دوم ما بناء به مشکلات صحی و یک سلسله موارد دیگر نتوانستند در رقابت قبلی اشتراک داشته باشند، اما امروز بازیی خوبی به نمایش ارائه خواهیم کرد." ایشان علاوه کردند: "در جریان تمرینات دیروز، یکی از بازیکنان ما نسبتاً صدمه دیده اما طی جلسۀ امروز مشخص می‌کنیم که آیا تغیراتی در ترکیب تیم وارد خواهیم کرد یا نه. در جهت دیگر، تیم موج‌های آمو نیز تیم خوبی است، طی رقابتی که این تیم در برابر شاهین آسمایی انجام داد، نتوانست از فرصت‌ها استفادۀ درست به عمل بیاورد، اما در مجموع تیم خوبی است، و در حالی که این تیم نیز یک باخت دارد و تیم د سپین‌غر بازان نیز یک باخت دارد، ما امیدوار استیم که امروز رقابت خوبی در برابر این تیم انجام بدهیم و پیروز شویم".  

مربی تیم موج‌های آمو گفت: "این بازیی دوم تیم ما می‌باشد و ما کاملاً آماده استیم چون هر بازی و بالخصوص این رقابتی که در پیشرو داریم، برای تیم ما سرنوشت‌ساز است و توصیه‌های لازم برای بازیکنان ارائه شده. ممکن است یک سلسله تغیرات در ترکیب تیم وجود داشته باشد، یک بازیکن ما، خسرو گلدوست که یک مهاجم با استعداد تیم می‌باشد، تا حدی مصدوم است اما وعده کرده که در بازی امروز حضور خواهد داشت". آقای فاروق علاوه کرد: "د سپین‌غر بازان تیم خوبی است، طبعاً هر تیم تلاش می‌کند تا نتیجۀ خوب کسب کند، و حریف ما نیز تمرینات خود را انجام داده و آمادگی کامل دارد، ما امیدوار استیم که برندۀ این رقابت باشیم".  

رقابت میان تیم‌های د سپین‌غر بازان و موج‌های آمو به صورت زنده از طریق تلویزون‌های طلوع و لمر، همچنان از طریق رادیوهای آرمان و اراکوزیا اف ام نشر می‌شود. برای تماشای لحظات برتر این رقابت‌ها عضویت صفحۀ رسمی یوتیوب لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague)  را کسب کنید. همچنان شما می‌توانید تصاویر بازیکنان و تیم‌های مورد علاقۀ تان را در انستاگرام لیگ برتر   (Afghanpremierleague.official)تماشا کنید. برای معلومات بیشتر به صفحۀ لیگ برتر افغانستان (www.afghanpremierleague.com)  مراجعه نمائید. 

 

به اشتراک بگذارید