وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

مدافع عنوان قهرمانی برای پیروزی به میدان می‌رود

۱۹ سنبله, ۱۳۹۵

امروز مصادف با ۱۹ سنبله ۱۳۹۵، نماینده حوزه شمال شرق کشور، « موج‌های آمو»، در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان به مصاف « د‌سپین‌غر بازان»، مدافع عنوان قهرمانی، می‌رود. در هفته سوم لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، این نهمین مسابقه‌ای است که برگزار می‌شود.

موج‌های آمو در اولین مسابقه خود در فصل پنجم توانست عقابان هندوکش را از پیش رو بردارد اما در بازی دوم با نتیجه ۴-۱ مغلوب سیمرغ البرز شد. اکنون، آنها باید تمام تلاش خود را برای کسب ۳ امتیاز این مسابقه انجام بدهند چون در‌غیر این صورت با خطر حذف از مرحله گروهی این رقابت‌ها رو به رو خواهند شد.

د‌سپین‌غر بازان بعد از تساوی مایوس کننده در مقابل سیمرغ البرز که با نتیجه ۲-۲ صورت گرفت، در بازی دوم خود هم در مقابل عقابان هندوکش با نتیجه ۰-۰ متوقف شد. این تیم تا‌اکنون ۲ امتیاز به دست آورده است و اگر در بازی آخر امتیاز مناسبی را بدست نیاورد باید با حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ وداع کند.

برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴، پیروزی در بازی امروز برای دسپین‌غر حیاتی محسوب می‌شود.

این مسابقات به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی طلوع و لمر، و رادیوهای آرمان اف‌ام، و آراکوزیا اف‌‌ام و همچنین از صفحه یوتبوب لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremireleague  ، نشر می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ و تیم‌های حاضر در آن به وب سایت رسمی لیگ برتر، www.afghanpremireleague.com مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید