وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

مروری بر فصل ۱۳۹۳ – موج‌های آمو

۸ جدی, ۱۳۹۳

موج‌های آمو در جریان فصل ۱۳۹۳ لیگ برتر افغانستان روشن، تلاش‌های خود را در جهت ظاهر شدن در قالب یک تیم تهاجمی با کسب اولین پیروزی شان، از خود نشان داد. در بازی نهایی خود در این فصل به تاریخ ۲۷ سنبله، آن‌ها با نتیجه ۲ مقابل ۰ از صدر د اباسین څپې گذشتند که این گلها توسط مهاجم تیم، مسعود، به ثمر رسید. بعد از بازی مسعود توضیح داد که این بُرد برای تیم‌اش چه اهمیتی داشته است: «بعد از دریافت چند شکست پیاپی در مسابقات، بعضی از هم تیمی‌ها فراموش کردند که پیروزی چه احساسی دارد. پیروزی اعتیادآور است و حالا که ما اولین پیروزی خود را تجربه کرده‌ایم، توقع داریم در مسابقات فصل ۱۳۹۴ نیز به همین منوال ادامه دهیم و در مرحله نیمه نهایی بازی کنیم.»

موج‌های آمو، بعد از فینالیست‌های رقابت‌های لیگ برتر افغانستان روشن یعنی تیم های شاهین آسمایی و عقابان هندوکش، مقام سوم را در گروپ خود کسب کرد. در جریان بازی‌های گروهی، آن‌ها توانستند مقابل این دو تیم قدرتمند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند، ولی در هر دو مسابقه پذیرای شکست شدند. نتایج دیدارهای آن‌ها مقابل عقابان هندوکش و شاهین آسمایی به ترتیب ۵-۲ و ۴-۲ بود. زمانی که از آنان پرسیده شد تیم جوان موج‌های آمو از این شکست چه آموختند، لعل پاچا، مهاجم تیم چنین گفت: «ما آموختیم که قادر هستیم با بهترین تیم‌های لیگ نیز به مسابقه بپردازیم. ما باید به تلاش‌های خود تا آخر بازی ادامه دهیم و زمانی که از تیم حریف پیش هستیم بتوانیم بازی را در کنترول خود بگیریم.»

 اگرچه سال ۱۳۹۳ با برنامه‌ریزی‌های موج‌های آمو یکسان پیش نرفت، آن‌ها اولین پیروزی خود در تاریخ حرفه ای تیم را ثبت کردند. اکنون که آنان طعم پیروزی را چشیده‌اند، این فرصت را دارند تا این انرژی را به فصل بعدی انتقال دهند و در سال ۱۳۹۴ خود را به مرحله نیمه نهایی برساند. 

به اشتراک بگذارید