وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

مروری بر لیگ برتر افغانستان روشن 1395: طوفان هریرود

۲ دلو, ۱۳۹۵

نماینده حوزه غرب، طوفان هریرود، با آمادگی و همتی‌بلند پای به ورزش‌گاه فدراسیون فوتبال افغانستان گذاشت تا در آوردگاه لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، حضور داشته باشد. این تیم از امتیاز تمرین روی چمن مصنوعی تازه فرش شده در ورزش‌گاه فوتبال ولایت هرات، اولین ورزش‌گاه مجهز به چمن مصنوعی خارج از ولایت کابل، بهره‌مند بود. مربی تاجیکستانی دوره دیده فیفا – لیگ برتر افغانستان روشن، کار هدایت و تمرین بازیکنان این تیم را در ورزش‌گاه تازه تاسیس هرات بر عهده داشت.

طوفان هریرود توانست با یک ریکارد موفقیت‌آمیز، قهرمانی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۱ را از آن خود کند. آن‌ها اولین قهرمان رویداد اصلی لیگ برتر افغانستان روشن بودند. اخیران این تیم به جز کسب جایزه بازی جوان‌مردانهِ فصل پنجم لیگ برتر افغانستان روشن – فیفا، به هیچ عنوان عمده دیگری دست پیدا نکرده است.

قرعه‌کشی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، طوفان هریرود را در گروه " الف " ، گروه مرگ، قرار داد.

طوفان هریرود با نتیجه ۲-۰ ، شاهین آسمایی، نایب قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴، را شکست داد. در ادامه، طوفان دومین بازی مرحله گروهی خود را با نتیجه ۰-۱ به تیم د‌میوند اتلان واگذار کرد اما توانست با نتیجه ۲-۰  از سد د‌اباسین څپې بگذرد.

با در نظر داشت تفاضل گول دو تیم طوفان و د‌میوند اتلان، نماینده حوزه غرب نتوانست علی‌رغم پیروزی‌ها و عمل‌کرد نسبتن خوب خود در شروع این فصل، به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ صعود کند.

مسابقات طوفان هریرود در لیگ برتر افغانستان روشن را در صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremierleague تماشا کنید.

 

با ما باشید و برای کسب معلومات بیشتر درباره مسابقه شاهین آسمایی در جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷ به  وب سایت لیگ برتر www.afghanpremierleague.com مراجعه کنید. برای تماشای عکس‌های تیم‌های مورد علاقه خود، صفحه اینستاگرام لیگ برتر Afghanpremierleague.official را لایک کنید!

 

به اشتراک بگذارید