وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

مسابقه د‌سپین‌غر بازان و سمیرغ البرز با نتیجه مساوی 2-2 به پایان رسید

۴ سنبله, ۱۳۹۵

دو تیم برای کسب اولین پیروزی تاثیر‌گذار خود در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، در یک بازی هیجان‌انگیز و نفس‌گیر در روز افتتاحیه رقابت‌ها به مصاف هم رفتند. مسابقه بعد از اجرای زنده آهنگِ لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ ، شروع شد. تعداد زیادی از علاقه‌مندان فوتبال برای به اشتراک گذاشتن حمایت و شادی خود در این رویداد شرکت کرده بودند. پیروزی برای حضور قوی هر دو تیم در روز نخستِ لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، حیاتی محسوب می‌شد.

« د‌سپین‌غر بازان»، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر افغانستان ۱۳۹۴، مسابقه را با تکیه بر بازیکنان و قهرمانی چشم‌گیر خود شروع کرد. هر‌چند، در دقایقی بعد این « سیمرغ البرز» بود که بر جریان بازی مسلط شد و توانست توسط فیاض عزیزی، مهاجم سیمرغ البرز، به اولین گلِ رویدادِ اصلی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، دست پیدا کند. در طی چند حمله پی در پی، درست چند دقیقه بعد از گل اول، امید نصیب توانست دومین گل البرز را به ثمر برساند. اکثر تماشاگران بر‌این باور بودند که پیروز این میدان، سیمرغ خواهد بود.

اما تلاش و بلند‌همتی بازیکنان د‌سپین‌غر بازان سبب شد تا آنها بلافاصله بعد از دریافت گل دوم، یکی از گل‌ها را پاسخ دهند. غلام نیازی، کسی بود که افتخار برگرداندن روحیه به تیم خود را با زدن گل اولش، به دست آورد. در ادامه شفق ایوبی، مهاجم بازان، گل مساوی را به ثمر رساند.

بر اساس آمار و ارقام بازی، تیم سمیرغ البرز ۵۲ درصد و دسپین‌غر بازان ۴۸ درصد بازی را در اختیار داشتند. به نظر می‌رسد که بازان با دریافت ۲ کارت زرد نسبت به حریف‌شان، بازی خشن‌تری را در افتتاحیه لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ به نمایش گذاشتند. بعد از ارزیابی مسابقه توسط کارشناسان، سید مقصود هاشمی، بازیکن میانی بازان، به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد. هاشمی بعد از دریافت جایزه گفت: " ما در مسابقات بعدی بهتر ظاهر خواهیم شد."

سیمرغ و بازان تمام تلاش خود را برای پیروزی در این مسابقه بسیار مهم انجام دادند اما بازی با نتیجه مساوی ۲-۲ به پایان رسید.

این مسابقات به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی طلوع و لمر و رادیوهای آرمان اف‌ام، و آراکوزیا اف‌ام و همچنین صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن www.youtube.com/afghanpremierleague)) نشر می‌شوند.

 

به اشتراک بگذارید