وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

مسابقه سرنوشت‌ساز، طوفان در مقابل اتلان

۱۸ سنبله, ۱۳۹۵

یک مسابقه هیجان‌انگیز دیگر در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ با دیدار « د‌‌میوند اتلان » و « طوفان هریرود» در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار می‌شود؛ سوت شروع این مسابقه، ساعت ۰۳:۳۰ بعد از ظهر زده می‌شود.

د‌‌میوند اتلان رقابت‌های این فصل را با هدف عقب نیفتادن از کورس قهرمانی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ شروع کرده است. آنها در اولین مسابقه خود در فصل پنجم با نتیجه ۳-۰ از سد د‌اباسین څپې گذشتند. یار محمد ذاکر‌خیل و فیض فیضی برای اتلان در آن بازی گل‌زنی کردند.

سید باقر میر‌سلیمی، مهاجم د‌میوند اتلان، گفت: " ما برای بازی امروز از آمادگی خوبی برخوردار هستیم و مربی تمام نقاط ضعف ما را به دقت بررسی کرده‌است، امیدواریم که این بازی را ببریم تا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنیم."

رقیب امروز د‌میوند اتلان، تیم طوفان هریرود است که عمل‌کرد خیره کننده‌ای در برابر شاهین آسمایی داشت. بازیکنان طوفان در آن بازی هیجان‌انگیز، توانستند شگفتی‌ساز شده و با برد در مقابل شاهین ۳ امتیاز حساس را از آن خود کنند.

علی‌احمد یار‌زاده، کاپیتان طوفان هریرود، گفت : " همان‌طوری که میوند تیم قوی است، ما هم تمرینات کاملی را برای بر‌طرف کردن نقاط ضعف خود در این مسابقه پشت سر گذاشته‌ایم، ما از شانس بیشتری برای برنده شدن برخورداریم."

هر دو تیم شانس حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ را دارند.

این مسابقات به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی طلوع و لمر، و رادیوهای آرمان اف‌ام، و آراکوزیا اف‌‌ام و همچنین از صفحه یوتبوب لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremireleague  ، نشر می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ و تیم‌های حاضر در آن به وب سایت رسمی لیگ برتر، www.afghanpremireleague.com مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید