وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

مصافِ موج‌های آمو و د‌میوند اتلان

۲ میزان, ۱۳۹۵

علاقه‌مندان به فوتبال امروز، ۲ میزان ۱۳۹۵، هم شاهد یک مسابقه هیجان‌انگیز دیگر در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان خواهند بود. « موج‌های آمو » ، نماینده حوزه شمال شرق، ساعت ۰۳:۰۰ بعد‌از‌ظهر در مقابل « د‌میوند اتلان» قرار می‌گیرد. این مسابقه، دومین بازی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ در مرحله نیمه‌نهایی است.

میوند در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴، در مصاف پنالتی‌ها با نتیجه ۴-۲ بازی را به  د‌سپین‌غر بازان واگذار کرد اما در آخرین مسابقه خود در آن فصل با ارایه یک بازی قدرت‌مندانه توانست از سد موج‌های آمو بگذرد و جای‌گاه سوم را از آن خود کند.

میوند با وجود داشتن امتیاز و تفاضل گول مساوی با تیم طوفان هریرود، در بازی دوم خود در مرحله گروهی با پیروزی در مقابل طوفان، توانست به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ راه پیدا کند. این تیم به خاطر شکست در مقابل شاهین آسمایی در دهمین بازی مرحله گروهی این فصل، احتمالا با احتیاط و هوشیاری در این مسابقه ظاهر می‌شود. نماینده جنوب برای رقابت در این مرحله و کسب عنوانی در این فصل، تمرینات کاملی را پشت سر گذاشته است.

موج‌های آمو، حریف امروز میوند، در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴ بر سکوی چهارمی رقابت‌ها ایستاد ، همچنین جایزه بازی جوان‌مردانه فصل چهارم هم به این تیم رسید. این تیم تا این جای رقابت‌ها، ۲ پیروزی و ۱ شکست را در کارنامه خود دارد.

مسعود قاری‌زاده، مهاجم شناخته شده موج‌های آمو، گفت: " هدف و تمرکز اصلی ما در این مسابقه، شکست میوند است، ما برای رسیدن به این پیروزی، روی برنامه‌های متفاوتی کار کردیم. همچنین، بازیکنان ما از روحیه و هیجانِ بالایی برخوردار هستند."

میوند در بازی برگشت که روز دوشنبه، ۵ میزان ۱۳۹۵، برگزار می‌شود از موج‌های آمو میزبانی می‌کند.

تماشای این مسابقه را از دست ندهید! این مسابقه به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی طلوع و لمر، و رادیوهای آرمان اف‌ام، و آراکوزیا اف‌‌ام و همچنین از صفحه یوتبوب لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremireleague  ، نشر می‌شوند. برای کسب خبر‌های مهم لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، به رسانه‌های اجتماعی لیگ برتر افغانستان روشن و وب‌سایت این لیگ، www.afghanpremireleague.com مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید