وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

مصطفی افشار بازیکن کلیدی خط حمله تیم ملی فوتبال افغانستان

۲۶ قوس, ۱۳۹۴

مصطفی افشار یکی از ستاره های درخشان لیگ برتر افغانستان روشن بوده و از چهار سال گذشته در این لیگ بازی می کند. او برای سه سال متواتر در تیم شاهین آسمایی که قهرمان دو فصل گذشته لیگ برتر افغانستان می باشد، بازی کرده است.  در فصل چهارم لیگ برتر افغانستان روشن وی به تیم د میوند اتلان پیوست و با انجام دادن شش گول توانست جایزه کفش طلایی فصل چهارم لیگ برتر افغانستان را از آن خود کند. افشار در سال ۱۳۹۳ به گرفتن جایزه کفش طلایی نزدیک شده بود اما در همان سال هم تیمی وی، رضا رضایی که دو گول بیشتر انجام داده بود جایزه کفش طلایی را گرفت.

او از سن ده سالگی زمانیکه در ایران به حیث مهاجر به سر میبرد به ورزش فوتبال روی آورده است. از آن زمان تا اکنون، موفقیت های زیادی نصیب وی گردیده است و برای خود یک جایگاهی خوبی را در دنیای فوتبال مسلکی ساخته است. او برای مدت مدیدی در تیم ملی فوتبال افغانستان بازی کرده است و برای کشورش افتخار آفرینی کرده است. در این اواخر او یک بار دیگر برای بازی در قهرمانی های فوتبال جنوب آسیا به تیم ملی افغانستان دعوت شده است.

افشار اصلاً از  ولایت کابل است و دارای سه فرزند می باشد. مصطفی افشار در سالهای آینده میتواند باعث افتخارات بیشتر به کشور عزیز ما افغانستان شود.

به اشتراک بگذارید