وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

موج های آمو اولین برد خود را در لیگ برتر افغانستان روشن ثبت کرد

۲۷ سنبله, ۱۳۹۳

تیم های موج های آمو و د اباسین څپې دو بازی گذشته خودشان را در مقابل تیم های عقابان هندوکش و شاهین آسمایی واگذار کردند. مجموع گلهای خورده این دو تیم در دو بازی گذشته به عدد ۱۹ رسید. این دو تیم امروز درحالی به مصاف هم می روند که هیچ روزنه امیدی برای حضور آنها در مرحله نیمه نهایی نیست.

بازی امروز برای هر دو تیم جنبه حیثیتی داشت و تنها فرصت آنها برای کسب اولین پیروزی قبل از رفتن به خانه بود. موج های آمو در تمام مسابقه بر توپ و میدان تسلط داشت و نسبت به تیم د اباسین څپې فرصتهای بیشتری را ایجاد کرد.

داور در اوایل بازی یک پنالتی به نفع موج های آمو گرفت اما دروازه بان د اباسین څپې با واکنشی تماشایی از گل شدن این ضربه جلوگیری کرد. در دقیقه بیست بازی، ستاره این میدان، مسعود قاری زاده با ضربه ی دور از دستان دوازه بان د اباسین څپې، موج های آمو را ۱ بر ۰ پیش انداخت. آنها با همین نتیجه به رختکن رفتند.

داستان نیمه دوم هم شبیه نیمه اول بود. دفاع مستحکم موج های آمو از اندک حملات د اباسین څپې جلوگیری می کرد، در حالی که موج سواران دریای آمو این مشکل را نداشتند. در دقیقه ۵۸، مسعود قاری زاده پس از دریافت یک پاس زیبا گل دوم خودش را در این بازی به ثمر رساند. حمله سریع بازیکنان موج ها، عدم جاگیری مناسب دروازه بان د اباسین څپې باعث شد که مسعود به آسانی گل دوم خود را به ثمر برساند.

تیم موج های آمو ۵۷ درصد تصاحب توپ داشتند و تیم د اباسین سپی هم از اندک فرصتهای بدست آمده خود نتوانست به خوبی استفاده کند. آنها باید منتظر فصل بعدی بمانند تا ناکامیابی خود را در سه فصل لیگ برتر افغانستان جبران نمایند.

هواداران موج های آمو علی رغم حذف از این مسابقات، بخاطر اولین برد خود در رقابتهای لیگ برتر افغانستان روشن خوشحال بودند.

قسمت های حساس و دیدنی مسابقه را در اینجا مشاهده کنید:

 

به اشتراک بگذارید