وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

موج های آمو به مصاف تیم قدرتمند د میوند اتلان میرود

۳۱ اسد, ۱۳۹۸

امروز، ۳۱ اسد سال ۱۳۹۸، تیم جوان موج های آمو در مقابل تیم قدرتمند د میوند اتلان به رقابت می پردازد. این سومین دیدار مرحله گروهی فصل هشتم لیگ برتر افغانستان است که رأس ساعت ۰۶:۰۰ بعد از ظهر در استدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان آغاز می‌شود.

بر اساس قرعه کشی، این دو تیم در گروه "الف" رقابت های فصل هشتم لیگ برتر افغانستان قرار گرفتند که هیچ یک از این دو تیم تجربه قهرمانی را در هفت فصل گذشته ندارند.

علی جواد عطایی، سرمربی تیم د میوند اتلان میگوید: این اولین سال است که تیم د میوند اتلان هیچ بازیکن بیرونی و خارج از زون مربوطه اش را در ترکیب خود ندارد و تلاش ما اینست تا به بازیکنان جدید و جوان در این فصل بیشتر فرصت بازی را بدهیم. وی همچنان اضافه نمود که تمام تیم های حاظر در لیگ برتر افغانستان رقیب تیم د میوند اتلان هستند. 

از سوی دیگر به گفته آقای محمد طاهر منوری، سر مربی تیم موج های آمو، این تیم امسال با انگیزه و اتحاد تیمی بالا به پیش خواهد رفت. ۹ بازیکن جدید را در ترکیب دارد و طوفان هریرود از رقبای عمده شان در فصل هشتم لیگ برتر افغانستان است.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون های طلوع و لمر و همچنان از طریق رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر میشود. این مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی فیسبوک لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می توانید. برای تماشای کلیپ های لحظات برتر این رقابت ها صفحۀ یوتیوب لیگ برتر  (www.youtube.com/afghanpremierleague)را دنبال کنید. جهت تماشای تازه ترین عکس های تیم های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/)  را فالو کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب سایت رسمی لیگ بر  (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.

 

به اشتراک بگذارید