وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

موج های آمو در مقابل سیمرغ البرز به رقابت می پردازد

۱۷ سنبله, ۱۳۹۸

امروز، ۱۷ سنبله سال ۱۳۹۸، تیم با انگیزه و متحد، موج های آمو در مقابل تیم سیمرغ البرز نماینده زون شمال کشور به رقابت می پردازد. این سومین مسابقه هر دو تیم در فصل هشتم لیگ برتر افغانستان است، موج های آمو در دیدار نخست در مقابل تیم قدرتمند د میوند اتلان به تساوی رسید و مسابقه دوم اش را برای تیم طوفان هریرود واگذار کرد و سیمرغ البرز نیز با یک برد و یک باخت وارد سومین دیدار اش میشود.

دیدار امروزی میان تیم های سیمرغ البرز و موج های آمو رأس ساعت ۰۶:۰۰ بعد از ظهر در استدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان آغاز می‌شود.

بر اساس قرعه کشی، این دو تیم در گروه "الف" رقابت های فصل هشتم لیگ برتر افغانستان قرار گرفتند. 

بازی امروز برای هر دو تیم فوق العاده سرنوشت ساز میباشد و هر تیمی که برنده این مسابقه شود راهی مرحله نیمه نهایی رقابت ها میگردد. سیمرغ البرز که چندین نایب قهرمانی را در فصل های گذشته بنام خود ثبت نموده است، برای بازی امروز نهایت تلاش را به خرج خواهند داد تا ۳ امتیاز کسب کند و صعود اش را برای مرحله نیمه نهایی قطعی سازد. تیم سیمرغ البرز یک تیم منسجم بوده و بازیکنان جوان را در اختیار دارد. از سوی دیگر موج های آمو نیز با قوت تمام و جذب حشمت الله بارکزۍ بازیکن اسبق تیم ملی افغانستان به رقابت های فصل هشتم لیگ برتر افغانستان پرداخته است. 

بازی امروز خیلی حساس و دیدنی است و یگانه هدف هردو تیم کسب ۳ امتیاز و پیروز شدن در این بازی میباشد.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون های طلوع و لمر و همچنان از طریق رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر میشود. این مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی فیسبوک لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می توانید. جهت تماشای تازه ترین عکس های تیم های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/)  را فالو کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب سایت رسمی لیگ بر  (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.

 

به اشتراک بگذارید