وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

موج های آمو و شاهین آسمایی برای رفتن به مسابقه نهایی برای بار دوم با هم روبرو میشوند

۷ میزان, ۱۳۹۴

طلایی پوشان پایتخت یک بار دیگر برای صعود به مسابقه نهایی لیگ برتر افغانستان روشن به مصاف تیم موج های آمو میرود.

در دیدار قبلی این دو تیم که در همین هفته برگزار گردید تیم شاهین آسمایی توانست با نتیجه ۳-۲ از موج های آمو پیشی بگیرد.

تیم شاهین آسمایی از جناح های برتر بازی به حساب میرفت اما در جریان بازی گذشته مسعود قاریزاده در نیمه اول و قسمت احمدی در نیمه دوم توانستند به نفع تیم موج های آمو گول زنی نموده و تا دقایق آخر بازی شانس پیروزی را داشتند.

در بازی امروز آمو یکبار دیگر شانس شکست دادن تیم شاهین را دارد، اما برای اینکه بتواند خواب های رفتن به  مسابقه نهایی لیگ برتر افغانستان روشن را به حقیقت مبدل سازد، باید با تفاوت دو گول مثبت شاهین آسمایی را شکست دهد. این کار در مقابل تیم که از بهترین تیم های تاریخ لیگ برتر افغانستان روشن بوده یک امر مشکل خواهد بود اما آمو در بازی های گذشته خود در فصل امسال همه را شگفت زده ساخته است و امروز باز هم یکبار دیگر شاید همه را شگفت زده بسازد!

تیمی که به مسابقه نهایی رقابت های لیگ برتر افغانستان روشن صعود خواهد کرد در این دیدار روشن خواهد شد پس تماشای این بازی جالب و دیدنی را از دست ندهید!

تمام بازی های این فصل لیگ برتر افغانستان روشن ساعت ۳ بعد از ظهر آغاز میشوند. تمام بازی ها را از طریق تلویزیون های طلوع، لمر و رادیو های آرمان و آراکوزیا اف ایم نیز تعقیب نموده میتوانید. برای آگاهی از آخرین اخبار و مطالب مهم این بازی ها به صفحات اجتماعی و صفحه رسمی لیگ برتر افغانستان روشن مراجعه کنید: (www.afghanpremierleague.com)

به اشتراک بگذارید