وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

نائب قهرمان فصل گذشته تسلیم مردان آبی‌پوش شد

۲۰ میزان, ۱۳۹۷

در ادامۀ هفتۀ نخست رقابت‌های مرحلۀ گروهی فصل هفتم لیگ برتر افغانستان بنیاد رحمانی، امروز، ۲۰ میزان ۱۳۹۷، ساعت ۰۶:۰۰ بعد از ظهر، تیم طوفان هریرود در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان به مصاف طوفان هریرود به رقابت پرداخت. این ششمین رقابت مرحلۀ گروهی لیگ برتر افغانستان بود. 

د میوند اتلان بازی را با اعتماد به نفس قابل ملاحظه آغاز کرد، در حالی که نخستین حملات تحسین‎آمیز را آبی‌پوشان ترتیب دادند و دروازۀ حریف خود را جداً با تهدید مواجه ساختند. الی این که این تلاش‌ها در دقیقۀ ۱۸ بازی موثر واقع شد. طوری که یار محمد ذکرخیل گول اتلان را باز کرد و تیم خود را با نتیجۀ ۱ – ۰ تفوق بخشید. 

تقریباْ در فاصلۀ ده دقیقه پس از نخستین گول، رؤف قادری با دریافت یک پاس، از وسط میدان توپ را مستقیم الی دروازۀ اتلان هدایت کرد و در نهایت با یک شوت عالی در دقیقۀ ۲۹، گول دوم را به نفع تیم خود به ثمر رساند و با این گول کار را برای د میوند اتلان دشوارتر ساخت. طوفان همواره میدان را الی آخرین لحظات ۴۵ دقیقۀ نخست تحت سلطۀ خود داشت. 

نیمۀ نخست با نتیجۀ ۲ – ۰ به نفع طوفان به پایان رسید. 

با آرامش خاطر از جهت تفوق خود در نیمۀ اول، طوفان بر علاوه استفادۀ دقیق از ضد حملات، همچنان تقاطع پاس‌هایی که میان تیم حریف رد و بدل می‌شد، نیمۀ دوم بازی را با حملات بیشتر آغاز کرد. 

با ثابت نگهداشتن خط دفاعی خود، و همچنان با ترتیب حملات عالی در میدان حریف، به نظر می‌رسید که اختیار این رقابت را مردان آبی‌پوش در دست داشتند. رحمت الله خیرخواه گول سوم این رقابت را در دقیقۀ ۷۴ به ثمر رساند. در جهت دیگر، بازیکنان د میوند اتلان بعد از این گول از هم پاشیدند. 

در نهایت، طوفان هریرود با نتیجۀ ۳ – ۰ و با در اختیار داشتن ۶۰ درصد بازی، د میوند اتلان را شکست داد، و سه امتیاز دیگر به نفع خود کسب کرد. رؤف قادری با به ثمر رساندن یک گول و اجرای عالی در سرتاسر میدان، جایزۀ بهترین بازیکن را دریافت کرد. 

لحظات برتر این رقابت را در صفحۀ یوتیوب لیگ برتر(www.youtube.com/afghanpremierleague)  تماشا کنید. عکسهای بازیکنان و تیمهای مورد علاقۀ تان را در صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) لیگ تماشا کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید. 

 

به اشتراک بگذارید