وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

نبرد دسپین غر و سیمرغ برای حضور در فینال تورنمنت نوروزی لیگ برتر افغانستان روشنِ

۲۷ حوت, ۱۳۹۳

«دسپین غربازان»، میزبان تورنمنت، می‏خواهد با ارایه یک بازی خوب و تماشاگر پسند- در مسابقه برگشت مقابل سمیرغ- دل هواداران خود را شاد کند. بازهای کوه‏های سفید برآنند که در این بازی عملکرد نه چندان جالب خود را در بازی رفت که منجر به شکست ۱-۰ آنها شد، جبران کنند.

«سیمرغ شمال» توانست با شکست میزبان، انرژی لازم را برای ادامه کار در این تورنمنت بدست آورد؛ این پیروزی اولین برد شمالی‏ها در چهار مسابقه اخیرشان بوده است. اگر آنها می‏خواهند به فینال تورنمنت نوروزی راه پیدا کند باید مانند بازی قبل در خط دفاع خود مستحکم ظاهر شوند و از فرصتهای بدست آمده در ضد حملات بخوبی استفاده کنند. فهیم سوگند با تک گلِ خود در اوایل نیمه دوم، موقعیت تیمش را برای صعود به مرحله نهایی نسبت به سبزپوشانِ شرق بهتر کرد.

مدافع عنوان قهرمانی، شاهین آسمایی، منتظر برنده بازی سمیرغ و دسپین غربازان است تا بهمراه آن تیم بازی فینال را در ۱ حمل سال نو برگزار کند.

علاقمندان می‏توانند این مسابقات را به صورت زنده از تلویزیونهای «طلوع» و «لمر» و رادیویهای «آرمان اف‏ام» و «آراکوزیا اف‏ام» و همچنین سایتهای اختصاصی لیگ برتر افغانستان روشن در رسانه‏های اجتماعی تعقیب کنند.

ویب: https://www.afghanpremierleague.com

یوتیوب: https://www.youtube.com/afghanpremierleague

تویتر: @AfPremierLeague

فیس‏بوک: @AfghanPremierLeague 

گوگل پلاس: @AfghanPremierLeague 

اینستاگرام: @AfghanPremierLeague

به اشتراک بگذارید