وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

نبرد دو تیم قوی میوند و شاهین

۲۰ سنبله, ۱۳۹۴

شاهین آسمایی امروز ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان به مصاف تیم د میوند اتلان میرود. این دیدار آخرین بازی هر دو تیم در مرحله گروهی است و آخرین فرصت هر دو تیم تا با کسب امتیازات بیشتر شانس رفتن به مرحله بعدی را افزایش دهند.

شاهین که مسابقه اول خود را به صورت باورنکردنی با نتیجه ۳-۱ به تیم سیمرغ البرز واگذار کرده بود، در بازی دوم خود با طوفان هریرود قویتر ظاهر شده و توانست این تیم را با نتیجه ۳-۰ به صورت قناعت بخش شکست بدهد.

د میوند اتلان بازی اول خود را در مقابل طوفان هریرود با نتیجه ۲-۱ واگذار کرده بود اما در بازی دوم خود در برابر سیمرغ البرز همه را شگفت زده ساخته و با نتیجه ۲-۱ توانست تیم سیمرغ البرز را شکست بدهد.

اتلان در این فصل لیگ برتر افغانستان روشن دارای بازیکنان با تجربه هستند. خط حمله میوند با حضور بازیکنانی چون سید باقر میرسالمی، مصطفی افشار و فیض محمد فیضی بسیار قوی به نظر میرسد. همچنان خط حمله میوند در مرکز و دفاع خود از حمایت بسیار خوبی برخوردار است.  

اگر تیم شاهین با عزم راسخی که در بازی گذشته خود در مقابل طوفان با آن بازی نمود، باز هم بازی نماید هیچ سوالی در مورد شکست اتلان به دست شاهین باقی نخواهد ماند. هر چند، با در نظرداشت خط سریع حمله اتلان و خط دفاع با ثبات آنها، شکست اتلان کاری آسان نخواهد بود!

برنده بازی امروز به طور مستقیم به نیمه نهایی رقابت ها راه پیدا خواهد کرد. در صورت تساوی بازی امروز ما باید منتظر بازی بین تیم سیمرغ و طوفان باشیم تا سرنوشت گروه اول معلوم شود.

تمامی بازی های این فصل لیگ برتر افغانستان ساعت سه و نیم بعد از ظهر آغاز میشوند.

این بازی ها را میتوانید از طریق تلویزیون های طلوع، لمر، رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. شما همچنان میتوانید از طریق یوتیوب این بازی ها را بصورت زنده تماشا نمایید:
(www.youtube.com/afghanpremierleague

به اشتراک بگذارید