وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

نبرد د‌میوند اتلان و د‌اباسین څپې

۱۰ سنبله, ۱۳۹۵

در هفتۀ دوم رویداد اصلی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، « د ‌میوند اتلان » به مصاف « د ‌اباسین سپی» می‌رود. این مسابقه در تاریخ ۱۰ سنبله ۱۳۹۵، ساعت ۰۳:۳۰ بعد از ظهر در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار می‌شود.

این مسابقه برای تیم د ‌اباسین څپې از آن لحاظ حیاتی است که می‌تواند در آن بر روی هر‌گونه پیش‌بینی اولیه مبنی بر حضور ضعیف این تیم در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ خط بطلان بکشد. کارشناسان در فصل‌های گذشته، این تیم را به خاطر نداشتن هیچ دستاورد قابل توجه‌ای، یک تیم ضعیف به حساب می‌آورند. هر‌چند، تغییرات عمده‌ای در ترکیب اعضای این تیم به وجود آمده است. اخیرا، ۶ بازیکن از کابل برای کمک به قهرمانی د ‌اباسین څپې در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ به این تیم ملحق شده‌اند. کار هدایت این تیم به عهده یک مربی جدید تاجیکستانی بود.

در طرف دیگر میدان، د‌ میوند اتلان، تیمی که جایگاه سوم را در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ از آن خود کرده بود، به نظر می‌رسد که در مقابل د‌‌ اباسین بسیار قدرتمندتر ظاهر شود. تازه‌ترین تغییرات در این تیم در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، عبارت است از واگذاری بازوبند کاپیتانی این تیم به فیض محمد فیضی و غیبتِ امان الله طوفان، دروازبان اول این تیم. د ‌میوند اتلان یکی از تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ محسوب می‌شود.

این مسابقات به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی طلوع و لمر و رادیوهای آرمان اف‌ام و آراکوزیا اف‌ام و همچنین از صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن،(www.youtube.com/afghanpremierleague)، نشر می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ و تیم‌های حاضر در آن به این وب سایت (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید