وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

نتایج قرعه‌کشی تورنمنت منطقه‌ای لیگ برتر افغانستان 1396، کابل

۲۹ حوت, ۱۳۹۵

۱۰ تیم در حوزه مرکزی کابل، جواز حضور در تورنمنت منطقه‌ای لیگ برتر افغانستان ۱۳۹۶ را به دست آورند. این تیم‌ها به دو گروه پنج تیمی " الف " و " ب " تقسیم شده است.

مدیران تیم‌های ذکر شده و معاونِ مدیرِ تخنیکی فدراسیون فوتبال افغانستان،  محمد یوسف کارگر، به تاریخ ۴ ثور ۱۳۹۵، جلسه‌ای را به منظور گفت‌وگو درباره شرایط و روند‌های اجرایی این تورنمنت برگزار کردند. مقامات فدراسیون فوتبال افغانستان تیم‌ها را به رعایت قوانین تشویق کردند.

بر اساس قرعه‌کشی تورنمنت منطقه‌ای کابل، پنج تیم - اتحاد، سره میاشت، سباوون، جوانان اردو، و امر‌خیل - در گروه " الف" و پنج تیم باقی‌مانده- فیروزی ، سفیر، اردو، جوانان پنجشیر، و استقلال – در گروه  " ب " به مصاف هم می‌روند.
تورنمنت منطقه‌ای کابل سر از تاریخ ۰۵ ثور ۱۳۹۶ شروع شده و تا  ۱۴ ثور ۱۳۹۶ به پایان می‌رسد.

از گروه " الف " تیم‌های سره میاشت و امرخیل در تاریخ ۵ ثور ۱۳۹۶، راس ساعت ۰۲:۰۰ بعد‌از‌ظهر به وقت کابل، و تیم‌های جوانان اردو و سباوون در همین تاریخ، راس ساعت ۰۴:۰۰ بعد‌از‌ظهر به وقت کابل، در مقابل هم قرار می‌گیرند.

در گروه " ب "  تیم‌های سفیر و استقلال، راس ساعت ۰۲:۰۰ بعد‌از‌ظهر، و تیم‌های جوانان پنجشیر و اردو، راس ساعت ۰۴:۰۰ بعد‌از‌ظهر، در تاریخ ۶ ثور ۱۳۹۶، با هم به رقابت می‌پردازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیگ برتر افغانستان ۱۳۹۶ به وب‌سایت رسمی این لیگ به آدرس، www.afghanpremierleague.com، مراجعه کنید. برای دیدن عکس‌ها و ویدیوهای بیشتر،  صحفه اینستاگرام لیگ برتر افغانستان، Afghanpremierleague.official، و صفحه یوتیوب این لیگ، www.youtube.com/afghanpremierleague ، را تعقیب کنید.

 

به اشتراک بگذارید