وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

پرواز شاهین به تاجیکستان

۶ دلو, ۱۳۹۵

شاهین آسمایی بعد از سپری کردن یک اردوی تمرینی فشردهِ ۲۰ روزه،  امروز ۶ دلو ۱۳۹۵ به مقصد دوشنبه پرواز خواهد کرد. حریف شاهین، نماینده تاجیکستان در جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷ ، تیم خوسیلوت، است. 

شاهین سر از تاریخ ۱ دلو ۱۳۹۵، به مدت ۱۰ روز تمرینات خود را که زیر نظر مربی‌شان، بویر اگمابردیو،  و در یک محیط قرنطینه انجام می‌دهد. این تیم تا قبل از شروع مسابقه رفت در ۱۲ دلو ۱۳۹۵، ۵ روز دیگر برای انجام تمرینات بیشتر در دوشنبهِ تاجیکستان فرصت دارد.

مهاجم شناخته شده تیم شاهین، امرالدین شریفی، گفت، " هرچند، این مسابقه ممکن است یکی از سخت‌ترین بازی‌های باشد که تا اکنون انجام داده‌ایم اما ما برای این چالش و نشان دادن روحیه بالای خود در مقابل تیم خوسیلوت آماده هستیم."

در چند روز گذشته، مربی شاهین خاطر هواداران این تیم را به خاطر وجود روحیه و انگیزه بسیار بالای تیم، جمع کرد. او گفت که بازیکنان به اندازه کافی زمان برای تمرینات فزیکی و مهارت‌های تهاجمی، ضد حملات، و  دفاعی داشته‌اند.

اولین بازی این دو تیم به تاریخ ۱۲ دلو ۱۳۹۵، راس ساعت ۰۵:۳۰ بعد‌از‌ظهر به وقت تاجیکستان، در ورزش‌گاه مرکزی جمهوری، در شهر دوشنبه برگزار می‌شود.

آقای ضیا آریا، معاون کمیشنر لیگ برتر افغانستان روشن، در تاریخ ۲ دلو ۱۳۹۵ راهی شهر دوشنبه شد تا با مقامات تیم تاجیکستانی و جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷ گفت‌و‌گوهایی بالای هما‌هنگی‌های لازم داشته باشد.

با ما باشید و برای کسب معلومات بیشتر درباره تمرینات آماده سازی تیم شاهین آسمایی و مسابقه این تیم در جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷ به  وب سایت لیگ برتر افغانستان روشن www.afghanpremierleague.com و صفحه یوتیوب این لیگ ، www.afghanpremierleague مراجعه کنید. برای تماشای عکس‌های تیم‌های مورد علاقه خود، صفحه اینستاگرام لیگ برتر Afghanpremierleague.official را لایک کنید!

 

به اشتراک بگذارید