وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

پیروزی «سیمرغ البرز» در برابر قهرمانان جلال آباد

۲۶ حوت, ۱۳۹۳

با وجود اینکه سیمرغ البرز رقابت‌های اصلی لیگ را بدون هیچ بردی به پایان رساند. برعکس، در مسابقات نوروزی لیگ برتر افغانستان روشن۱۳۹۴ بازی خودش را در همان ابتدا به نمایش گذاشت. بازی طبق برنامۀ نمایندۀ زون شمال پیش رفت که درنهایت توانستند تیم «د سپین‌غر بازان» یعنی قهرمانان جلال‌آباد را با نتیجه ۱-۰، مغلوب سازند.

گرچه تعداد کثیری از تماشاچیان آنها را تشویق می‌کردند اما برای نمایندۀ زون شرق یک آغاز کاملاً ناامید کننده بود که اکنون راه دشواری را برای رسیدن به مرحلۀ نهایی در پیش خواهند داشت.

«فهیم سوگند»، بازیکن تیم «سیمرغ البرز»، موفق به کسب تنها گُل بازی در شروع نیمۀ دوم شد تا بعد از چهار بار تلاش، اولین پیروزی را برای تیم خود به ارمغان بیاورد.

پیروز مرحلۀ نیمه نهایی، در روز اول سال نو، در مرحلۀ نهایی به مصاف «شاهین آسمایی» یا «دمیوند اتلان» خواهد رفت.

بازی برگشت تیم‌های «شاهین» و «میوند» فردا ۲۶ حوت ۱۳۹۳ رأس ساعت ۳ بعد از ظهر در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان در شهر جلال آباد برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند بازی را به صورت زنده از طریق تلویزیون‌های «طلوع و لمر» و شبکه‌های رادیویی «آرمان اف‌ام و اراکوزیا اف‌ام» و نیز از طریق صفحات رسمی لیگ برتر افغانستان روشن که در ذیل ذکر شده‌اند، تعقیب کنند:

 

به اشتراک بگذارید