وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

پیروزی د میوند اتلان در برابر موج‎های آمو

۲ میزان, ۱۳۹۵

امروز، ۲ میزان ۱۳۹۵، ورزش‌گاه فدراسیون فوتبال افغانستان میزبان یک نبردِ هیجان‎انگیز بین تیم‌های « موج‌های آمو» و « د‌میوند اتلان» بود. این مسابقه با میزبانی موج‌های آمو، دومین بازی از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ بود که در پایان آن، میوند با نتیجه ۳-۲ از سد آمو گذشت.

در ابتدای بازی، موج‌های آمو بر جریان بازی کنترل داشت و حملات تاثیر‌گذاری را هم انجام داد تا این‌که رحیم رحمانی در دقیقه ۷ به طور شگفت‌آوری توانست دروازه میوند را بگشاید و تیم خود را پیش بیندازد؛ هر‌چند، آنها در ادامه نتوانستند برتری خود را حفظ کنند.

میوند در فاصلۀ نه چندان زیادی پس از این گول تمام تلاش خود را برای اثبات جایگاهِ خود در لیگ برتر روشن افغانستان ۱۳۹۵ به خرج داد. بازیکنان این تیم با ارایه پاس‌ها و حملات دقیق، توانستند توسط فیض فیضی در دقیقه ۱۸ به گول مساوی دست پیدا کنند و در ادامه، یار محمد ذاکر‌خیل توانست دومین گول میوند را به ثمر برساند.

نیمه اول با نتیجه ۲-۱ به نفع د‌میوند اتلان به پایان رسید.

تعویض هوشیارانه مربی میوند در تیم دوم سبب شد که متین یوسف‌زی در دقیقه ۴۶، گول سوم این تیم را به ثمر برساند. بعد از این گول، میوند دست به چند حمله و ضد‌حمله زد که همه آنها توسط بازیکنان موج‌های آمو دفع شد.

موج‌ها در نیمه دوم فرصت های زیادی در اختیار داشت تا بتواند گول‌های خود را تلافی کند اما بیشتر موقعیت‌های آنها یا دفع می‌شد یا به هدر می‌رفت. با این همه، عبد الجبار عرب‌زاده، توانست در در دقیقه ۸۹، دومین گول این تیم را به ثمر رساند.

هر دوتیم عمل‌کردِ خوبی داشته و بازی به طور مساوی در اختیار آنها بود.

در روز دوشنبه، ۵ میزان ۱۳۹۵، در بازی برگشت بین این دو تیم، یکی از این تیم‎ها به مرحله نهایی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ صعود میکند. 

این مسابقه در صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremireleague، در دسترس قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رویدادهای لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ به این وب سایت، www.afghanpremireleague.com، مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید