وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

پیروزی سیمرغ در برابر شاهین در اولین بازی لیگ برتر افغانستان روشن

۶ سنبله, ۱۳۹۴

سیمرغ البرز در اولین بازی لیگ برتر افغانستان روشن شاهین آسمایی را ۳-۱ در هم کوبید. استدیوم پر از تماشاچی  فدراسیون فوتبال افغانستان امروز شاهد پیروزی سیمرغ در برابر شاهین بود که به ساده گی توانست شاهین را از پیشروی خویش بردارد.

گول اول بازی توسط کپتان تیم سیمرغ البرز، منیرالحق ندیم در دقیقه چهارم بازی به ثمر رسید. در طول نیمه اول سیمرغ تسلط خویش را بر جریان بازی کاملا حفظ نمود. دیری نه ګذشت که منیرالحق ندیم گول دوم خویش را در دقیقه ۲۴ ام بازی به نفع تیم خود به ثمر رساند. سیمرغ در تمام نیمه اول بر جریان بازی کاملاً تسلط داشت.

 شاهین از آغاز نیمه دوم بسیار قدرتمندتر ظاهر شد و با حملات و ضد حملات پی در پی کوشش نمود که امتیازات خود را در برابر سیمرغ افزایش دهد. هر چند، خط دفاع قوی سیمرغ و دروازه بان موفقش کار را برای شاهین دیگر هم سخت تر نمود.

شاهین همچنان به حملات خود ادامه داده تا اینکه دفاع سیمرغ خطایی را مرتکب شده و در دقیقه ۶۱ ام بازی منجر به یک ضربه پینالتی گردید. سمیع الله محمدی به بسیار آسانی توانست ضربه پینالتی را به اولین گول تیم خود مبدل سازد.

ضد حملات شاهین نتوانست سیمرغ را از حملات بالای گول حریف بازدارد، در دقیقه هفتادو ششم بازی آنها بار دیگر توانستند با یک ضربه پینالتی دروازه شاهین را باز نمایند.

این تمام رخدادهای اولین بازی لیگ برتر افغانستان روشن در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان بود.

کابل بعد از چند ماه سخت خود شاهد خوشترین روز خود بود؛ خوشی، سرگرمی، اتحاد و لبخندی که فوتبال توانست به لبان مردم بیاورد، با هیچ چیزی قابل مقایسه نبود.

تمام مسابقات دور گروهی ساعت چهار بعد از ظهر شروع میشوند. این مسابقات به طور زنده از تلویزیون های طلوع و لمر و رادیو آرمان و آراکوزیا اف ام نشر خواهند شد. شما میتوانید مسابقات را در یوتیوب از طریق لینک زیر نیز تماشا نمایید:
www.youtube.com/afghanpremierleague

 

به اشتراک بگذارید