وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

پیروزی شیرین برای تیم شاهین آسمایی

۱۵ سنبله, ۱۳۹۸

در دهمین مسابقه مرحله گروهی فصل هشتم لیگ برتر افغانستان، تیم با انگیزه و پر انرژی شاهین آسمایی، تیم د اباسین څپی را شکست داده و راهی خانه کرد. 

تیم شاهین آسمایی و د اباسین څپی  در حالی به مصاف هم رفتند که شاهین آسمایی در بازی اول خود تیم عقابان هندوکش و در مسابقه دوم تیم د سپین غر بازان را شکست داد، و از سوی دیگر د اباسین څپی در دو دیدار گذشته اش بازی را به تیم های عقابان هندوکش و د سپین غر بازان واگذار کرده بود.

تیم شاهین آسمایی با دو برد شیرین در دو بازی گذشته صعود خود را به مرحله بعدی مسابقات تا حدی نهایی کرده بود و برد سوم حضور قوی آنها را در مرحله بعدی قطعی ساخت.

بازی را شاهین آسمایی با انرژی آغاز کرده و در شروع بازی در دقیقه ۳ توسط گول خلیل احمد احمدی از تیم د اباسین څپی پیش افتاد، د اباسین څپی که برای از دست دادن چیزی نداشت با عملکرد نه چندان خوب وارد این رقابت شد. شاهین آسمایی به یک گول اکتفا نکرده و باز هم در دقیقه ۱۸ بازی با عملکرد زیبای زین الدین شریفی به گول رسید و بازی را ۲-۰ در نیمه اول به پایان رسانیدند.

 نیمه دوم بازی را د اباسین څپی با انگیزه تر از نیمه اول آغاز کرده و با ایجاد چندین فرصت روی دروازه تیم شاهین آسمایی بازی را جذاب تر ساختند. بازی همچنان با نتیجه ۲-۰ به نفع تیم شاهین آسمایی ادامه داشت که بازیکنان شاهین آسمایی یک بار دیگر در دقیقه ۸۶ با عملکرد عالی و کار تیمی توسط گول رؤوف قادری نتیجه بازی را ۳-۰ به سود تیم شان تغییر دادند.

در نهایت بازی با نتیجه ۳-۰ به نفع تیم شاهین آسمایی به پایان رسید. نوید افغان دروازه بان تیم شاهین آسمایی با عملکرد عالی و مهار نمودن چندین حمله از سوی تیم د اباسین څپی به عنوان بهترین بازیکن این دیدار شناخته شد.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون‌ های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر گردید. مسابقات لیگ برتر افغانستان را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. جهت تماشای تازه‌ ترین عکس‌ های تیم ‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/) را لایک کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب ‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.

 

به اشتراک بگذارید