وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

کابل با شکست دادن بلخ جام قهرمانی تورنمنت بانوان 1394 را بالا کرد

۱۰ میزان, ۱۳۹۴

بازی نهایی تورنمنت بانوان لیگ برتر افغانستان روشن امروز با بازی بلخ و کابل در حالی آغاز گردید که هر دو تیم در دقایق اول باز به صورت دفاعی بازی میکردند، اما مدینه عزیزی مهاجم تیم کابل وقت زیادی نگرفت تا اولین گول تیم خود را به ثمر برساند، درست در دقیقه ۱۶ بازی او توانست با دریبل های زیبا توپ را از تسلط بازیکنان بلخ خارج ساخته و دروازه تیم بلخ را باز نمود.
تیم بلخ که نمیخواست اشتباهات بامیان را باز تکرار نموده، برعکس تیم بامیان خط دفاع خود را هنوز هم قویتر ساخته و مدینه عزیزی و نیلاب که از مهاجمان قوی کابل میباشند را نگذاشتند تا برای تیم خود فرصت های بیشتر گول زنی را مساعد سازند.
نیمه اول با نتیجه شگفت انگیز ۱-۰ به نفع تیم کابل به پایان رسید به این صورت دفاع بلخ در مقابل خط حمله قوی کابل هنوز هم کامیاب گردیده بود. در وقفه بین دو نیمه، تماشاچیان حاضر در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان به یک اجرای عالی آرزو نیکبین نیز کف زنی و همراه با او زمزمه کردند.
بعد از گذشت فقط دو دقیقه از شروع نیمه دوم، مدینه عزیزی یک بار دیگر توانست که سبقت کابل را با به ثمر رساندن یک گول زیبا افزایش دهد. با این گول کابل توانست با نتیجه ۲-۰ از تیم بلخ پیشی بگیرد.
بلخ به بازی جذاب دفاعی خود ادامه دادند، بالخصوص دروازه بان بلخ ریحانه امیري و خط دفاع آنها شبانه احمدي و مژده رباني کار فوق العاده انجام داده و بسیاری حملات تیم کابل را دفع کردند.
در دقیقه ۴۱ بازی فرشته شیخ میری توانست با استفاده از یک ضربه آزاد گول سوم تیم خود را نیز به ثمر برساند. همچنان در دقیقه ۶۳ بازی توانست گول چهارم را نیز با استفاده از یک ضربه پینالتی به ثمر برساند.
در پایان بازی کابل توانست با نتیجه ۴-۰ تیم بلخ را شکست داده و به این ترتیب برای دومین سال متواتر توانست جام قهرمانی تورنمنت بانوان لیگ برتر افغانستان را بر سر خود بالا نماید.
برای تمام هواداران تیم بانوان کابل تبریک میگوییم! کابل قهرمان تورنمنت بانوان لیگ برتر افغانستان در سال ۱۳۹۴ میباشد!

به اشتراک بگذارید