وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

کاپیتان پرآوازه تیم موج های آمو

۱۳ حوت, ۱۳۹۴

مسعود قاری زاده از دو سال به اینسو کاپیتانی تیم موج های آمو را به عهده دارد. او از فصل اول لیگ برتر افغانستان روشن در تیم موج های آمو بازی می کند. قاری زاده همواره سطح بازی فوتبالی خود را بالا برده تا جاییکهفعلاْ به حیث یکی از مهاجمان پر آوازه لیگ برتر افغانستان روشن شناخته می شود. او در این فصل لیگ برتر افغانستان روشن در چهار بازی که ا نجام داد توانست ۳ گول را به ثمر برساند.

 امسال با وجود چالش های بزرگ در زادگاه خود، تیم آمو توانست به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر افغانستان روشن صعود کند. اینتیم در بازی های گروهی خود نیز یک دیدار را برنده شده و به این ترتیب جایزه بازی جوانمردانه فصل چهارم لیگ برتر افغانستان روشن را نیز از آن خود کرد.

قاری زاده همراه فامیل خویش در شمال افغانستان در ولایت کندز زنده گی می کند. او محصل فاکولته اقتصاد بوده و همراه با بازی فوتبال حرفه ایی میخواهد تحصیلات عالی خویش را نیز به پایان برساند. او یازده سال پیش زمانی که کودکی بیش نبود بازی فوتبال را آغاز کرده است و حالا در تیم پیروزی کندز که یکی از تیم های شناخته شده این ولایت میباشد نیز بازی می کند.

مسعود در صعود تیم خود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر افغانستان روشن نقش فوق العاده ایی بازی نموده است. او امیدوار است که در سال آینده بتواند به فاینل مسابقات لیگ برتر افغانستان روشن صعود کرده و بتواند جام قهرمانی این مسابقات را به کندز ببرد.

به اشتراک بگذارید