وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

یک روز نا امید کننده برای سیمرغ و طوفان!

۲۶ سنبله, ۱۳۹۴

هر چند طوفان هریرود توانست سیمرغ البرز را با نتیجه ۳-۲ شکست بدهد اما نتوانست به مرحله نیمه نهایی  چهارمین فصل رقابت های لیگ برتر افغانستان روشن راه پیدا نماید.

بازی امروزی و نتیجه آن به میوند اتلان کمک نمود تا به قدم های شاهین آسمایی پا گذاشته و دومین تیم باشد که از گروه ب به مرحله نیمه نهایی راه پیدا نماید.

در دقیقه ۲۵ بازی رحمت الله خیرخواه گول اول طوفان هریرود را به ثمر رساند، او در دقیقه ۳۱ بازی برای بار دوم توانست دروازه سیمرغ البرز را باز نموده و به این ترتیب طوفان هریرود با نتیجه ۲-۰ از سیمرغ پیش افتاد.

سیمرغ البرز تنها در دقایق اول نیمه اول تلاش های خود را کردند اما برای متباقی ۴۵ دقیقه نتوانستند خط دفاع خود را منسجم کرده و خط حمله آنها نیز از دسپلین لازم برخوردار نبودند.

در دقیقه ۵۲ بازی منیرالحق ندیم با یک ضربه قوی گول اول سیمرغ البرز را به ثمر رساند. او همچنان در دقیقه ۵۶ بازی کوشش نمود تا گول دوم سیمرغ را نیز به ثمر رسانده اما توپ او تنها به تیرک بالایی دروازه طوفان برخورد نمود.

بعد از گول دوم سیمرغ، تمام بازی به خود رنگ دیگر گرفته و بازیکنان با سرعت بیشتر به بازی ادامه دادند.

در دقیقه ۸۰ بازی، داور دیدار به دروازه بان طوفان هریرود کارت سرخ نشان داده و طوفان ۱۰ نفره مجبور بود برای ۱۰ دقیقه آخر با سیمرغ مبارزه نماید.

در دقیقه ۸۷ بازی غلام یعقوبی گول سوم را به نفع طوفان هریرود به ثمر رساند. در همین حال در دقیقه ۸۹ بازی منیرالحق ندیم توانست گول دوم سیمرغ را نیز به انجام برساند.

برد امروز طوفان هریرود در مقابل سیمرغ البرز کافی نبود تا این تیم را به مرحله نیمه نهایی برساند، تفاوت گول طوفان در گروه مربوطه شان ۲- بوده در حالیکه تفاوت گول د میوند اتلان در همین گروه ۰ بود، به این صورت د میوند اتلان توانست به مرحله بعدی رقابت ها راه پیدا نماید.

تمامی بازی های این فصل لیگ برتر افغانستان ساعت سه و نیم بعد از ظهر آغاز میشوند.

این بازی ها را میتوانید از طریق تلویزیون های طلوع، لمر، رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. شما همچنان میتوانید از طریق یوتیوب این بازی ها را بصورت زنده تماشا نمایید:
(www.youtube.com/afghanpremierleague

به اشتراک بگذارید