وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

یک پیروزی پنج بر صفر شرین برای سیمرغ البرز

۱۴ سنبله, ۱۳۹۲

استادیوم فوتبال افغانستان امروز شاهد یک رقابت داغ بین نماینده شمال افغاانستان، سمیرغ البرزو د سپن غر بازان نماینده شرق بود. د سپین غر بازان بازی اول فصل دوم را به طوفان هیررود با نتیجه ۵ بر صفر واگذارکرد در حالیکه سمیرغ البرز با موجهای آمو به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ رسید.

یک نتیجه بد دیگر لازم است که هر دو تیم را مجبور به خداحافظی از لیگ کند و آنها را نا امیدانه به خانه بفرست

 

از ابتدا ما شاهد یک بازی یک طرفه بودیم. بنظر می رسید که کاپیتان سمیرغ البرز، منیر الحق ندیم، به همراه دیگر مهاجم تیم ، فیاض عزیزی، روز پر فروغی را داشتند. بازی خوب آنها با حمایت مردان خط میانی شان، محمد محمدی شماره ۷ و بشیر شکوری شماره ۱۸ تکمیل می شد طوریکه این مردان نارنجی پوش در نیم ساعت اول بازی چهار موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کردند

 

سمیرغ البرز بلاخره از ضعف خط دفاعی د سپین غر بازان در دقییقه ۳۳ استفاده کرد. محمدی پاس عمقی هافبک راست بخوبی از آن خود کرد سپس او با سری بالا پاس خوبی برای ندیم فرستاد و ندیم هم براحتی توپ را از فاصله ۶ متری تبدیل به گل کرد. سیمرغ البرز بعد از این گل هرگزعقب ننشست

 

دقایقی مانده به پایان نیمه اول، بازیکنان سیمرغ البرز با شلیک چند شوت دروازه بان د سپین غر بازان ، عطا محمد پوپل را به واکنش وادرا کرد. یکی از این شوتها با دفع دروازه بان از بالای دروازه گذشت. یک بازیکن خط میانی سیمرغ با پاسی زیبا امید نصیب بازیکن شماره ۹ را در سمت راست صاحب توپ کرد . مانند گل اول امید توپ را به فاصله ۶ متری از دروازه به ندیم رساند وی هم گل شبیهی گل اول خود زد.سیمرغ نیمه اول را دو بر صفر پیش افتاد.

 

برای د سپین غر بازان که در نیمه اول تنها به یک کرنر دست یافتند، نیمه دوم کمی بهتربود. مهاجم د سپین غر بازان در دقیقه ۵۷ شوتی را از فاصله ای نه چندان دور روانه دروازه کرد که با فاصله زیادی از کنار تیرک گذشت، همچین آنها در دقیقه ۸۶ صاحب یک ضربه آزاد شدند که از بالای تیرک افقی دروازه عبور کرد.

 

این موقعیت خطرناک خیلی دیر برای آنها بوجود آمد. ندیم مهاجم سمیرغ در دقیقه ۶۰ هتریک خود را کامل کرد. گل سوم وی از اشتباه پوپل بدست آمد. نصیب و حشمت الله شماره به ترتیب در دقایق ۶۷ و ۸۹ گل های چهارم و پنجم سیمرغ را به ثمر رسانند. این تیم یک شکست ۵ بر صفر دیگر به دسپین غر بازان تحمیل کرد.

سمیرغ البرز از خطر حذف در گروه الف گریخت در حالیکه د سپین غر بازان تنها برای اعاده حیثت بازی سوم خود را انجام خواهد داد

شما می توانید ویدیوی کامل بازی را در اینجا مشاهده کنید:

 

به اشتراک بگذارید